ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 ارديبهشت 1391     |     کد : 36813

مردم تبریز ضمن هشدار به دولت باکو اعلام کردند

نمازگزاران تبریز ضمن هشدار به دولت باکو خواستار لغو مسابقات رژه همجنس‌بازان شدند و اعلام کردند: آذربایجان میلتی قبول ائتمز ذللتی.

آذربایجان میلتی قبول ائتمز ذللتی/آذربایجان وار اولسون الهام سنه آر اولسون 
نمازگزاران تبریز ضمن هشدار به دولت باکو خواستار لغو مسابقات رژه همجنس‌بازان شدند و اعلام کردند: آذربایجان میلتی قبول ائتمز ذللتی.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نمازگزاران تبریز بعد از ظهر امروز در پایان نماز جمعه با راهپیمایی از مصلای امام خمینی(ره) تا میدان ساعت و تجمع اعتراض‌آمیز خود در میدان ساعت ضمن اعلام حمایت از مسلمانان جمهوری آذربایجان و بحرین، اقدامات اسلام‌ستیزانه دولتمردان این کشورها را محکوم کرده و همچنین خواستار لغو "رژه همجنس‌بازان" در دومین کشور شیعی جهان شدند.

این تجمع اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاهیان، فرهنگیان،کارگران و روحانیون حضور داشتند، معترضان با سردادن شعارهایی به زبان فارسی و ترکی اقدام دولت جمهوری آذربایجان در برگزاری رژه همجنس‌بازان در این کشور مسلمان را به شدت محکوم کرده و خواستار لغو فوری آن شدند.

مردم متدین تبریز در حمایت از دینداران جمهوری آذربایجان، از مسئولان این جمهوری خواستند تا به اقدامات ضد اسلامی در این کشور مسلمان پایان دهند.

راهپیمایی‌کنندگان با سردادن شعارهایی به زبان فارسی و ترکی علیه اقدامات دولت جمهوری آذربایجان و بحرین در اهانت به ارزش‌های اسلامی و اسلام ستیزی، از دولت باکو و دولت بحرین خواستند هر چه زودتر در رابطه با اقدامات ضد اسلامی تجدید نظر کرده و از سرنوشت دولت‌های دیکتاتور منطقه عبرت بگیرند.

در این تجمع مردم تبریز دست نوشته‌های با مضامینی مانند "آذربایجان وار اولسون الهام سنه آر اولسون" "آقای الهام علی اف از عذاب خدا بترس"، "آذربایجان اویاخدی شیعلری دایاخدی"(آذربایجان بیدار است، حامی شیعیان است) "آذربایجان میلتی قبول ائتمز ذللتی" ( ملت آذربایجان ذلت را نمی‌پذیرد)،"همجنس‌بازان جهان در جمهوری آذربایجان و اسلامگرایان این کشور در زندان" و " لعنت خدا بر همجنس‌بازان، حامیان و مروجان آنها"، " آذربایجان دولتی غارت ادیب غیرتی'(دولت آذربایجان غیرت را غارت کرده است"، " قره‌باغ با رقص و آواز و به دست همجنس‌گرایان آزاد نمی‌شود اقدام دولت جمهوری آذربایجان درخصوص میزبانی از فستیوال مبتذل "یورویژن" و نیز برگزاری رژه همجنس‌بازان را به شدت محکوم کرده و خواستار تجدید نظر دولت جمهوری آذربایجان در تصمیم خود مبنی بر برگزاری رژه همجنس‌بازان شدند.

نمازگزاران تبریز همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی از اسلام گرایان جمهوری آذربایجان و قره باغ خواستار آزادی تمام زندانیان اعتقادی شدند.

انزجار از رژیم‌های دست‌ نشانده آل‌خلیفه و آل‌سعود

گزارش فارس حاکی است، نمازگزاران تبریزی همچنین در اعتراض به طرح الحاق بحرین به عربستان سعودی انزجار خود را علیه رژیم‌های دست‌نشانده آل‌خلیفه و آل‌سعود اعلام کردند.

نمازگزاران با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از قیام مردم بحرین با سردادن شعارهایی همچون "مرگ بر آل خلیفه"، "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آمریکا" و مرگ بر اسراییل" ، هیات منه الذله" و "یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا انزجار خود را نسبت به جنایت‌های آل خلیفه و آل سعود بیان داشتند.

پایان بخشیدن به اقدامات ضد اسلامی در منطقه

راهپیمایی‌کنندگان تبریزی در پایان این راهپیمایی در بیانیه‌ای خواستار پایان بخشیدن به اقدامات ضداسلامی در منطقه شدند.

در این بیانیه آمده است: امروز، جهان اسلام در آستانه تحولات دگرگون کننده و شگرفی قرار گرفته است که هر یک به نحوی، نه تنها در آینده کشورهای اسلامی بلکه در سرنوشت کل بشریت تاثیرگزار است.

این بیانیه می‌افزاید: بیداری اسلامی و خیزش‌های مردمی منطقه که بی‌شک از انقلاب اسلامی مردم ایران سرچشمه گرفته است، نقطه عطفی در تاریخ معاصر اسلام محسوب می‌شود که مستکبران و استثمارگران جهان را به وحشت انداخته و آنان با همکاری عمال و دست‌نشاندگان خود در برخی کشورهای اسلامی، هر روزه در پیِ طرح ریزی توطئه‌های جدید و ایجاد موانع بر سر راه صلاح امت اسلامی بوده و هستند که در این میان واهمه اصلی آنان از شیعیان بوده و از این رو برخوردهای مزورانه ای در کشورهای شیعی انجام می‌دهند.

نمازگزاران تبریز در این بیانیه تاکید کرده‌اند: در شرایط کنونی، آنچه بیش از هر موضوعی احساسات مسلمانان و آزادگان عالم به ویژه قلوب مردم ایران اسلامی را جریحه‌دار کرده است، اقدام حاکمان وابسته به صهیونیست‌ها در دو منطقه استراتژیک همجوار با ایران اسلامی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: از یک سو در منطقه قفقاز و در جمهوری آذربایجان به‌عنوان دومین کشور شیعی دنیا شاهد برخی اقدامات اسلام ستیزانه هستیم که هر روز شکل جدیدی به خود می‌گیرد و نه تنها مرزهای دین بلکه اخلاق را نیز زیر پا می‌گذارد و معترضان به این سیاست‌ها را با انواع اتهامات بی‌اساس روانه زندان‌ها می‌کند و از سوی دیگر از منطقه خاورمیانه و بحرین عزیز اخبار و تصاویر دلخراشی مخابره و منعکس می شود که گویای مظلومیت شیعه در طول تاریخ است و در کنار آن طرح آمریکایی و صهیونیستی آل سعود و آل خلیفه مبنی بر الحاق بحرین به عربستان که نشانه ناامیدی آنان از سرکوب قیام مردمی بحرین است،توطئه شوم دیگری است که هوشیاری و آگاهی بیش از پیش ملت‌های مسلمان را مطالبه می‌کند.


نوشته شده در   جمعه 29 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode