ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 24 ارديبهشت 1391     |     کد : 36571

شماره 8 جنجالي، تمرين استقلال را تعطيل كرد

استقلالي‌ها كه قهرماني در ليگ برتر را از دست داده‌اند، حالا براي آنكه از گردونه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا كنار نروند...

فتح‌الله‌زاده: از بس لي‌لي به لا‌لاي جباري گذاشته‌ايم هر تصميمي که دلش مي‌خواهد مي‌گيرد
شماره 8 جنجالي، تمرين استقلال را تعطيل كرد
استقلالي‌ها كه قهرماني در ليگ برتر را از دست داده‌اند، حالا براي آنكه از گردونه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا كنار نروند، در بازي چهارشنبه‌شب سخت محتاج كسب امتياز در زمين تيم ازبكستاني نسف قارشي هستند، اما در چنين شرايط حساسي يك بازيكن بساط تمرين آبي‌ها را جمع مي‌كند تا شعله حاشيه در اردوي اين تيم زبانه بكشد.

ديروز و از ساعت 14 قرار بود بازيكنان استقلال در كمپ اختصاصي اين باشگاه تمرين كنند، اما در همان بدو ورود بازيكنان به زمين چمن، اتفاق نادري افتاد كه بيش از همه پرويز مظلومي را متعجب كرد. سرمربي آبي‌ها در همان دقايق نخست از بازيكنانش خواست، با چند دور دويدن دور زمين خودشان را براي شروع تمرين آماده كنند.، اما مجتبي جباري با حالتي اعتراض‌آميز خطاب به مظلومي گفت: چه چيز را بايد شروع كنيم؟ فصل تمام شد اما خبري از مديرعامل نيست. نمي‌خواهيم شروع كنيم. جباري سپس رو به بازيكنان كرد و گفت: همه با هم مي‌رويم!

بعد از اين حرف كاپيتان، بازيكنان استقلال زمين چمن را ترك كردند و بعد از مدتي هم از ورزشگاه خارج شدند تا مظلومي بماند و چند خبرنگاري كه براي پوشش تمرين ديروز به كمپ استقلال رفته بودند. سرمربي آبي‌ها كه از اين تصميم بازيكنانش بشدت ناراحت شده بود، فقط به بيان همين يك جمله بسنده كرد و به رختكن كمپ رفت: من نمي‌دانم حق با چه كسي است، فقط مي‌دانم تمرين ريكاوري امروز، در فاصله 3 روز تا بازي با نسف قارشي خيلي مهم بود و بايد انجام مي‌شد!

اما بلافاصله پس از اقدام بازيکن شماره 8 در به تعطيلي كشاندن تمرين استقلالي‌ها، مديرعامل باشگاه هم از معرفي اين هافبك جنجالي به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال خبر داد تا بحران در اردوي آبي‌ها وارد مرحله تازه‌تري شود.

علي فتح‌الله‌زاده در واكنش به اقدام مجتبي جباري و متعاقب آن، اعتصاب بازيكنان استقلال به خبرگزاري فارس گفت: واقعا تعجب مي‌كنم. جباري در حالي تمرين را به هم ريخته كه امسال همه پولش را دريافت كرده و طلب سال گذشته‌اش را هم گرفته و فقط 170ميليون تومان از زمان واعظ‌ آشتياني باقي مانده است. مگر همه تيم‌ها به بازيكنان خود پول داده‌اند؟ از بس كه لي‌لي به لالاي جباري گذاشته‌ايم هر تصميمي كه دلش مي‌خواهد مي‌گيرد.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اين‌كه شايد بهتر بود باشگاه استقلال پيش از اين برخوردهاي محكم‌تري با اين بازيكن انجام مي‌داد، خاطرنشان كرد: ما مي‌گفتيم او جوان است و خواستيم از او حمايت كنيم.اما حالا جباري براي باشگاه تعيين تكليف مي‌كند و مي‌گويد مربي تان خوب نيست يا توپ‌ها به درد نمي‌خورد. انگار او نمي‌داند كه اين توپ‌ها را AFC به ما داده است.

فتح‌الله‌زاده با بيان آن‌كه كاسه صبرش لبريز شده است، افزود: اصلا انتظار نداشتم كه جباري چنين كاري كند. به همين خاطر او را كه عامل تعطيلي تمرين استقلال بود به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال معرفي كرديم و معتقدم او بايد 2 سال محروم شود .فردا (يكشنبه) هم تمرين استقلال از ساعت 17:30 در كمپ اختصاصي باشگاه برگزار مي‌شود و خودم بعد از تمرين جلسه‌اي با بازيكنان خواهم داشت. اگر بدانم از بازيكنان كسي با جباري همكاري كرده و در اين تعطيلي نقش داشته او را به كميته انضباطي باشگاه مي‌فرستم.

البته فتح الله زاده ساعاتي پس از اين واکنش تند در گفت و گو با بخش خبري 45/18 شبکه 3 سيما از احتمال حل و فصل مسالمت آميز اين موضوع تا عصر امروز و بازگشت جباري به تمرينات آبي پوشان خبر داد.

آبي‌ها قرار است فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد مشهد ترك كرده و از آنجا براي ديدار با نسف قارشي عازم ازبكستان شوند.

رضا پورعالي / گروه ورزش


نوشته شده در   يکشنبه 24 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode