ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1391     |     کد : 36529

روز مادر، شبکه آموزش در انحصار زنان

به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز جمعه و شنبه، برنامه های شبکه آموزش به جایگاه مادر می پردازند و مجریان و کارشناسان تمامی برنامه ها زنان هستند.

جام جم آنلاين: به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز جمعه و شنبه، برنامه های شبکه آموزش به جایگاه مادر می پردازند و مجریان و کارشناسان تمامی برنامه ها زنان هستند.
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت مقام مادر، برنامه های شبکه آموزش با ویژه هایی به همین مناسبت روی آنتن می روند.

براساس این گزارش‏، آغاز ویژه برنامه‌های شبکه آموزش به مناسبت روز مادر از امروز خواهد بود که برنامه «هفته نامه» به طور زنده از ساعت 16 تا 17:45 با گزارش ها و مهمانان ویژه به جایگاه مادر می پردازد.

همچنین برنامه زنده «مشق عشق» به تهیه کنندگی مجید قره گزلو به مدت 90 دقیقه از ساعت 18 به صورت ویژه به جایگاه مادر و نقش زن در خانواده می پردازد. این برنامه با آیتم های شاد و گزارش های متنوع از خانه سالمندان خانم ها از شبکه آموزش پخش می شود. همچنین پخش گزارشی از زندگی دکتر مهدیه الهی قمشه ای نیز از دیگر آیتم های برنامه «مشق عشق» است.

در روز شنبه 23 اردیبهشت،همزمان با روز میلاد دختر نبی اکرم و روز مادر، برنامه «صبحی دیگر» به تهیه کنندگی رامین موسوی ملکی به طور ویژه از ساعت 9:40 تا 12:30 با مجریان و کارشناسان زن روی آنتن می رود.

آیتم های شاد و جذاب و حضور مهمانان ویژه از دیگر بخش های این ویژه برنامه صبحگاهی شبکه آموزش است.

برنامه زنده «گل آموز» به تهیه کنندگی و اجرای سارا روستاپور نیز اختصاص به مادران دارد. پخش نماهنگ و ترانه های شاد و جذاب از بخش های مختلف این برنامه است.«گل آموز» از ساعت 14 تا 15 از شبکه آموزش پخش می شود.

همچینن برنامه های دیگر شبکه آموزش همچون؛ فرصت برابر، صفر و یک، باز باران، دوربین هفت به صورت ویژه به جایگاه مادر خواهند پرداخت.

سری جدید برنامه رادیو هفت نیز از روز شنبه -23 اردیبهشت- همزمان با روز میلاد دختر نبی اکرم و روز مادر روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.(فارس)


نوشته شده در   شنبه 23 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode