ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391     |     کد : 36491

آیت الله شبستری: دولت باکو فقط یک هفته فرصت دارد

امام جمعه تبریز گفت: در صورت تجدیدنظر نکردن دولت باکو در برگزاری رژه همجنس‌بازان مردم تبریز جمعه آینده 29 اردیبهشت راهپیمایی اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.


آیت الله شبستری: دولت باکو فقط یک هفته فرصت دارد /مردم تبریز راهپیمایی می‌کنند 
امام جمعه تبریز گفت: در صورت تجدیدنظر نکردن دولت باکو در برگزاری رژه همجنس‌بازان مردم تبریز جمعه آینده 29 اردیبهشت راهپیمایی اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار کرد: از مردم متدین و مومن تبریز که سه‌شنبه هفته گذشته در محکومیت اقدامات ضداسلامی به ویژه برگزاری مسابقه آوازخوانی "یوروویژن" و رژه همجنس‌گرایان در مقابل کنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز تجمع اعتراض‌آمیز با‌شکوهی برگزار کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تا جمعه آینده اگر دولت باکو در رابطه با برگزاری این برنامه شرم‌آور تجدیدنظر نکند مردم تبریز بعد از نماز جمعه تبریز راهپیمایی کرده و انزجار خودشان را از برنامه‌های ضداسلامی و انسانی دولت باکو اعلام خواهند کرد.

ستاره رژیم صهیونیستی روز به روز به افول می‌رود

خطیب جمعه تبریز همچنین به 26 اردیبهشت سالروز تشکیل غیرقانونی رژیم صهیونیستی یادآور خاطرات تلخ و از روزهای فاجعه برای اسلامی اشاره کرد و افزود: در این روز با کشتار مسلمانان فلسطین و شهرت یافتن این روز به "یوم النکبت" و تصرف 77 درصد از خاک فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس است.

وی تصریح کرد: البته به اعتراف پژوهشگران غربی و رژیم صهیونیستی ستاره این رژیم روز به روز به افول می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: با ظهور قدرت حزب‌الله، انتفاضه‌های انجام شده و بحران‌های به وجود آمده در رژیم صهیونیستی مخصوصا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استیصال فوق‌العاده‌ای در این رژیم مشاهده می‌شود.

آیت الله شبستری گفت: این مترسک دروغین اسرائیل که ناقض حقوق بشر و غاصب حقوق مسلمانان است مطمئنا در آینده نه چندان دور به کلی نابود خواهد شد.

دولت جمهوری آذربایجان و افغانستان دست‌نشاندگی خود را نمایش می‌دهند

امام جمعه تبریز همچنین با بیان اینکه این روزها دولت‌های افغانستان و آذربایجان برخلاف موج جهانی و بیداری اسلامی حرکت می‌کنند، افزود: بیشتر کشورهای اروپایی گرایشات ضدآمریکایی دارند، در حالی که این دو کشور بر خلاف گرایش‌های جهانی دست‌نشاندگی خود را نمایش می‌دهند.

آیت‌الله شبستری به پیمان منحوس و ذلت‌‌بار رؤسای جمهور آمریکا و افغانستان اشاره کرد و گفت: این موافقت‌‌نامه که در طول چند دقیقه و در تاریکی شب بین آمریکا و افغانستان به امضا رسید در واقع سند اسارت ملت افغانستان و فروش استقلال این کشور بود.

وی با اشاره به امضا معاهده امنیتی ذلت‌بار بین افغانستان و آمریکا گفت: ما ضمن محکوم کردن این معاهده ذلت‌بار از مردم و نمایندگان افغانستان می‌خواهیم با عدم تصویب این معاهده خفت‌بار، عزت مسلمانان را حفظ کنند.

دختران و زنان حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند

آیت‌الله شبستری همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: همه زنان و دختران ایران اسلامی باید رفتار حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: همچنین سالروز میلاد پربرکت فاطمه زهرا، مصادف با تولد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) است، شخصیتی که مسیر تاریخ معاصر را به کلی تغییر داد.

خطیب جمعه تبریز افزود: امام خمینی(ره) برای دستیابی به اهداف متعالی اسلام ناب محمدی (ص) بسیاری از مصائب و سختی‌ها را به جان خرید، ولی در نهایت پیروز و سربلند شد.

اساسی‌ترین اقدام امام تضمین استقلال کشور است

وی یکی از اساسی‌ترین اقدامات امام راحل را تضمین استقلال کشور و مبارزه با استعمار اعلام کرد.

آیت‌الله شبستری در خصوص 24 اردیبهشت، سا‌لروز لغو تحریم تنباکو به فرمان آیت‌الله میرزای شیرازی افزود: دولت استعماری انگلیس همواره در تلاش برای استثمار ملت‌های جهان بوده و در این راه همیشه به حربه‌ها و حقه‌های مختلفی متوسل شده است، با این وجود ملت ایران همواره در کنار روحانیت و مرجع تقلید بوده و با پیروی از فتوای آیت‌الله میرزای شیرازی، قلیان‌ها را شکستند و دولت قاجار را وادار به لغو امتیاز تنباکو با دولت انگلیس کردند.


نوشته شده در   جمعه 22 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode