ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 17 ارديبهشت 1391     |     کد : 36288

دشمن برای ترویج فساد و بیِ‌بندوباری بیکار ننشسته است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن برای ترویج فساد و بی‌بند و باری بیکار ننشسته است، گفت: اعتیاد یک معضل نیست بلکه دامی است که دشمنان برای جوانان گسترده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی: دشمن برای ترویج فساد و بیِ‌بندوباری بیکار ننشسته است
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن برای ترویج فساد و بی‌بند و باری بیکار ننشسته است، گفت: اعتیاد یک معضل نیست بلکه دامی است که دشمنان برای جوانان گسترده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان بسیج سازندگی استان با عنوان اینکه هر نهاد و ارگانی که به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب بنیانگذاری شده است از روی حکمت بوده است، اظهار کرد: تاسیس بسیج سازندگی در اردیبهشت 79 به دستور مقام معظم رهبری تدبیر حکیمانه‌ای بود.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی یکی از ابعاد بسیج است، افزود: کشور بعد از انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی نیاز به سازندگی، عمران و آبادی داشت تا احیا شود و کسانی که در قالب جهادسازندگی و بسیج سازندگی نقش موثری ایفا کردند خدمت عظیمی انجام دادند که مصداق جهاد و احسان است.

شبستری، نقش بسیج سازندگی در اوقات جوانان را بسیار موثر خواند و افزود: بیکاری منشا خیلی از مفاسد است که بسیج سازندگی با برنامه‌ریزی برای جوانان و نوجوانان می‌تواند در این خصوص کارگشا باشد.

وی با اشاره به ترفند دشمنان در خصوص ایران و مسئله جوانان، خاطرنشان کرد: دشمن برای ترویج فساد و بی‌بند و باری بیکار ننشسته و اعتیاد یک معضل نیست بلکه دامی است که دشمنان برای جوانان گسترده‌اند و برنامه بسیج سازندگی قطعا می‌تواند برای مقابله با آن مفید و سودمند باشد.

امام جمعه تبریز حضور جوانان در طرح اردوهای جهادی را علاوه بر فعالیت و مشغولیت جوانان، خدمت دانست و بیان کرد: جوانان با کسب تجربه از سختی‌ها و گرم و سرد روزگار در واقع به تولید و سازندگی و عمران کشور خود خدمت می‌کنند که ارزشمند است.

امام جمعه مردم تبریز همچنین تاکید کرد: بیداری اسلامی در جهان به تاسی از انقلاب اسلامی است و آنها باید نه تنها در انقلاب سیاسی ایران را الگوی و اسوه خود قرار دهند بلکه در همه ابعاد از آن الگو گیرند که بسیج سازندگی از آن جمله است. 


نوشته شده در   يکشنبه 17 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode