ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391     |     کد : 36222

عقب نشینی غرب در مذاكرات استانبول نتیجه حضور باشكوه مردم در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: عقب نشینی غرب در مذاكرات استانبول از نتایج مثبت حضور باشكوه و گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: عقب نشینی غرب در مذاكرات استانبول از نتایج مثبت حضور باشكوه و گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می باشد.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار كرد: نتیجه حضور گسترده مردم در انتخابات به صورت زودرس در مذاكرات استانبول نمایان شد و تكرار این حضور باشكوه در دومین مرحله از این انتخابات باعث دستیابی جمهوری اسلامی به اهداف خود در مذاكرات بغداد می شود.

وی خاطرنشان كرد: وجود برخی اختلاف سلیقه ها در بین كاندیداها و طرفداران آنها امری طبیعی است ولی نباید این اختلافات جزیی موجب ایجاد تفرقه شده و اخلاق انتخاباتی را تحت الشعاع قرار دهد.

آیت الله مجتهدشبستری افزود: رقابت های انتخاباتی باید با رفاقت های انتخاباتی همراه باشد و هر زمانی كه احساس شد این همدلی ممكن است از بین برود باید از عوامل تفرقه جلوگیری كرد.

وی ابراز كرد: تفرقه افكنی سم مهلك در عرصه انتخابات می باشد و نباید به اختلافات دامن زد و موجب خرسندی دشمنان نظام جمهوری اسلامی شد.

امام جمعه تبریز با تاكید بر ادامه حضور مردم در حوزه هایی كه انتخابات در آنها به مرحله دوم كشیده شده است، افزود: باید در انتخاب كاندیداها دقت كرد تا افرادی ولایتمدار و اصلح به مجلس راه یابند.

وی ادامه داد: مجلس به عنوان قوه قانون گذار و ناظر بر عملكرد قوه مجریه نقشی اساسی داشته و آینده كشور به انتخاباتی باشكوه وابسته است.

آیت الله مجتهدشبستری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به وضع كنونی كشور مصر گفت: كشورهای غربی از جمله آمریكا و برخی كشورهای عربی قصد ایجاد انحراف در انقلاب این كشور را دارند و سعی می كنند مهره های سابق دولت حسنی مبارك بر سر قدرت بیایند.

وی ادامه داد: اگر مردم مصر كمی به مقاومت خود ادامه دهند می توانند انقلاب نیمه تمام خود را به سرانجام برسانند زیرا كه وعده الهی نیز حكومت صالحان بر روی زمین است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تجمع همجنس بازان در جمهوری آذربایجان كه به زودی برگزار می شود، گفت: در صورتی كه این اتفاق در این كشور اسلامی رخ دهد ما نیز به نشانه اعتراض هفته آینده پس از نماز جمعه راهپیمایی خواهیم كرد. 



نوشته شده در   جمعه 15 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode