ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391     |     کد : 36213

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را ارتقا بخشیده است‌

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حضور حداکثری در تمام انتخابات پس از پیروزی انقلاب تعیین کننده بود و جایگاه ایران را از نظر اقتدار و برخورداری از پشتوانه مردمی ارتقا بخشیده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی: حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را ارتقا بخشیده است‌ 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حضور حداکثری در تمام انتخابات پس از پیروزی انقلاب تعیین کننده بود و جایگاه ایران را از نظر اقتدار و برخورداری از پشتوانه مردمی ارتقا بخشیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز با حضور در شعبه 84 ثابت اخذ رای در مسجد آیت الله شهیدی تبریز و پس از انداختن رای خود اظهار کرد: حضور ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای پیام‌های محکمی برای استکبار و ایادی آن دارد که مهم‌ترین آن ایستادگی در برابر فتنه‌انگیزی است.

وی افزود: حضور گسترده در انتخابات همواره نظام را بیمه کرده است و مردم در هر دور از انتخابات با حماسه‌آفرینی دشمن را مبهوت هوشیاری و بصیرت خود کرده‌اند.

آیت‌الله شبستری تصریح کرد: دوره دوم انتخابات نیز کم از دوره اول نیست و در این لحظات چشم‌ ملت‌های آزاده از یک طرف و استکبار و غرب از طرف دیگر به این حضور چشم دوخته است و منتظرند تا ببیند ملت با بصیرت ایران اسلامی این بار چه خواهند کرد.

وی گفت: حضور حداکثری در تمام انتخابات پس از پیروزی انقلاب تعیین کننده بود و جایگاه ایران را از نظر اقتدار و برخورداری از پشتوانه مردمی ارتقا بخشیده است.

نماینده ولی‌فقیه آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مردم آزاده ایران اسلامی به عنوان الگوی جهان اسلام همواره مدافع کشور و ارزش‌های آن بوده‌اند و اجازه نداده و نخواهند داد دستاوردهای آن که حاصل خون شهیدان این سرزمین است با نابودی روبه‌رو شود.

وی افزود: حضور در دو ر دوم انتخابات نیز از اهمیت داخلی و خارجی زیادی برخوردار است که لبیک به ندای رهبری است که تبعیت و پیروی از ولایت فقیه را منصه ظهور می‌رساند.

امام جمعه تبریز در ادامه ضمن تقدیر از حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب خواستار حضور به موقع مردم پای صندوق‌های رای شد.

گزارش فارس حاکی است، حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو شش کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در دور اول انتخابات ، محمدحسین فرهنگی، مسعود پزشکیان و علیرضا منادی به مجلس نهم راه یافتند و تکلیف سه کرسی دیگر روز جمعه 15 اردیبهشت ماه جاری مشخص می شود.

میزان مشارکت مردم استان آذربایجان‌شرقی در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 50 درصد بود که نسبت به انتخابات دور هفتم با 45.27 درصد مشارکت، پنج درصد افزایش داشت.

مردم استان آذربایجان‌شرقی در انتخابات دوره نخست مجلس شورای اسلامی با 42.69 درصد کمترین میزان مشارکت و در دوره ششم با 67.2 درصد بیشترین میزان مشارکت را داشتند.

میزان مشارکت مردم استان آذربایجان شرقی در دوز نخست انتخابات مجلس نهم 63 درصد اعلام شده است.

آذربایجان‌شرقی با جمعیت سه میلیون و 700 هزار نفر، دارای 20 شهرستان، 13 حوزه انتخابیه و 19 کرسی در مجلس شورای اسلامی است. 


نوشته شده در   جمعه 15 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode