ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391     |     کد : 35953

اجراي مراسم بزرگداشت ايام فاطميه در 3 هزار و 500 هيئت حسيني آذربايجان شرقي

مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از اجراي مراسم بزرگداشت ايام فاطميه در بيش از سه هزار و 500هيئت مذهبي استان خبر داد.

مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از اجراي مراسم بزرگداشت ايام فاطميه در بيش از سه هزار و 500هيئت مذهبي استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، حجت الاسلام حميد عظيمي روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگارمهر در محل آن اداره كل گفت: در اين ايام اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از فعاليت هاي فرهنگي هيئات مذهبي ، شامل فضا سازي تبليغي با نصب بنر و پوستر ، برگزاري مراسم سوگواري ، برپايي ايستگاه هاي صلواتي و مانند آن در بيش ازسه هزارو 500 هيئت مذهبي استان حمايت كرد.

مدير كل تبليغات اسلامي استان برگزاري عزاداري خياباني بزرگ در ميدان ساعت تبريز و عزاداري خياباني در شهرستان ها به سمت مساجد جامع را از اصلي ترين برنامه هاي اين ايام در روز وفات حضرت زهرا (س) اعلام كرد كه با استقبال هزاران نفر از عاشقان اهل بيت مواجه شد.

وي اظهار داشت: هدف از اين اقدامات فرهنگ سازي جهت برگزاري پر شور ايام فاطميه و شناخت ابعاد وجودي حضرت فاطمه زهرا(س) است كه بايد به دور از هر گونه افراط و تفريط و خرافه گرايي در جامعه اسلامي از پيام هاي آن حضرت جهت دفاع از قرآن و عترت استفاده گردد.

عظيمي همچنين افزود: براي حمايت از اين فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي در ايام فاطميه مبلغ يك ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه شد.

مديركل تبليغات اسلامي استان در ادامه گفت : در اجراي اين برنامه ها از همكاري سازمان ها و ادارات مختلف نظير سازمان فرهنگي هنري شهرداري ها و شوراي هيئات مذهبي براي نظارت بر كليه فعاليت هاي فرهنگي ايام فاطميه در سطح شهرهاي استان استفاده شد.

عظيمي محورهاي نظارتي را چگونگي فضا سازي ، اجراي عزاداري ها در دستجات و هيئات ، رصد امور بي مبنا و اساس براي حفظ حقوق شهروندي ، نظارت بر نحوه عرضه محصولات فرهنگي در نمايشگاه هاي مربوطه عنوان كرد و گفت: در همه موارد مذكور ارتقاء سطح كيفي و اثر گذاري فعاليت فرهنگي و جلوگيري از بروز هرگونه آسيب فرهنگي و ناهنجاري مد نظر بود.


نوشته شده در   شنبه 9 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode