ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391     |     کد : 35926

مجموعه‌هاي جديد خارجي در شبكه 3

مجموعه‌هاي تلويزيوني «غوطه در منجلاب»، «دونگ‌ يي» و «كميسر مونتالبانو»از اين هفته در جدول پخش شبكه 3 سيما قرار مي‌گيرد.

جام جم آنلاين: مجموعه‌هاي تلويزيوني «غوطه در منجلاب»، «دونگ‌ يي» و «كميسر مونتالبانو»از اين هفته در جدول پخش شبكه 3 سيما قرار مي‌گيرد.
مجموعه غوطه در منجلاب، محصول سال 2055 انگلستان است كه سري نخست اين مجموعه در 9 قسمت 30 دقيقه‌اي از روز شنبه (9 ارديبهشت) هر شب بجز پنجشنبه و جمعه‌ها، ساعت 15/20 از شبكه 3 پخش مي‌شود.

اين مجموعه به كارگرداني آرماندو لانوچي ساخته شده و بازيگراني از جمله كريس آديسون، پيتر كاپالدي، جيمز اسميت و جوآنا اسكان لان در آن ايفاي نقش كرده‌اند.

مجموعه غوطه در منجلاب، داستان مالكوم تاكر يكي از مشاوران نخست وزير انگلستان است كه براي خود قدرت و نفوذ زيادي بهم زده و نگران است نقاط ضعف كابينه به جرايد و رسانه‌ها راه پيدا كند.

تاكر با بازيگرداني خود سعي مي‌كند از علني شدن تصميم نخست وزير براي تشكيل گروه ماموران تفتيش مالياتي توسط وزير امور اجتماعي جلوگيري كند.

مجموعه دونگ ‌يي در 60 قسمت 60 دقيقه‌اي محصول كمپاني ام بي سي كره در سال 2010 است.

اين سريال را سنگ هاب كيم و بيانگ هول لي كارگرداني كرده‌اند و كول هو چوي، هو ژوهان و جين هي جي در آن به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

اين سريال درباره دختري به نام دونگ يي است كه پدر و برادر خود را در كودكي از دست مي‌دهد و به عنوان خدمتكار، ناخواسته وارد دربار سلطنتي كره مي‌شود؛ او رفته رفته مدارج ترقي را طي مي‌كند و در نهايت، همت، تلاش و پشتكار اوست كه همسري پادشاه و مادر بيستمين امپراتور چوزان كره را برايش به ارمغان مي‌آورد.

اين مجموعه از 14 ارديبهشت ساعت 15/20 روزهاي پنجشنبه از شبكه 3 سيما پخش خواهد شد.

مجموعه «كميسر مونتالبانو» در 7 قسمت 90 دقيقه‌اي، محصول كمپاني آر اي آيايتالياست.

در هر قسمت از اين مجموعه پليسي، كميسر مونتالبانو پليس مبارزه با مفاسد اجتماعي، مجرمان مربوط به قتل، سرقت، قاچاق مواد مخدر و اسلحه را به دست قانون مي‌سپارد.

كارگرداني اين مجموعه به عهده آلبرتو سيروني است و بازيگراني چون لوكا زينگارتتي، پپينو ماتزوتتا، آنجلو روسسو و چزار بوچچي در آن ايفاي نقش كرده‌اند.

اين سريال از 14 ارديبهشت پنجشنبه‌ها ساعت 15/17 پخش مي‌شود. (ايرنا)


نوشته شده در   شنبه 9 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode