ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391     |     کد : 35907

كار و كارآفرینی از سرمایه‌های معنوی و سازنده اجتماع است

امام جمعه عجبشیر، كار و كارآفرینی را از سرمایه‌های معنوی و سازنده اجتماع خواند و خواستار حمایت مسوولان و

 امام جمعه عجبشیر، كار و كارآفرینی را از سرمایه‌های معنوی و سازنده اجتماع خواند و خواستار حمایت مسوولان و سرمایه‌گذاران از اشتغال و سرمایه ملی شد.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر افزود: با توجه به نامگذاری امسال بنام سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی همه مردم و مسوولان برای تولید ملی و سرمایه گذاری داخلی اهمیت قایل شوند.

وی گفت: با توجه به 33 سال تجربه گران‌بهای مردم ایران و حركت روبه جلو آنان به رغم وجود تحریم‌ها و فشار جهانی برای به زانو درآوردن مردم انقلابی ایران اسلامی، تحقق شعار امسال حركت روبه جلو كشور را شتاب می دهد.

وی اطهاركرد: برای تحقق سند چشم‌انداز 20 ساله كشور در سال 1404 و رساندن ایران به نقطه بزرگ اقتصادی در منطقه، راهی جز اشتغال و حمایت از سرمایه و تولید داخلی نداریم.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به اهمیت تولید ملی و سرمایه گذاری داخلی در كشور، نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار مدبرانه بود.

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری گفت: عزت و استقلال كشور مدیون تلاش و كوشش معلمان در سنگر كلاس و مدرسه است.

وی شهید مطهری را معلم نمونه، اسوه تعلیم و تربیت و جزو مفاخر با ارزش اسلام و انقلاب خواند و اضافه كرد: آرمان‌های این شهید باید به نسل جوان منتقل شود و فرهنگیان و معلمان باید شهدا به‌ ویژه شهید مطهری را الگوی خویش قرار داده و در انتقال دانش و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب بكوشند.

خطیب جمعه عجب شیر نقش و تاثیر معلم در شكل گیری شخصیت فردی و اجتماعی كودكان و نوجوانان را فراتر از تاثیر والدین، رسانه‌ها، مسائل اجتماعی و حتی عوامل وراثتی اخلاقی و معنوی دانست.

حجت الاسلام شربیانی، افزود: معلم با این نقش برجسته می‌تواند انسانی مومن، با انگیزه، صبور، امیدوار به آینده، متفكر و اهل تحقیق را در جامعه تربیت كند.

وی همچنین با اشاره به روز شوراها، گفت: اعضای شورا باید تلاش كنند در یك سال باقی مانده از عمر كاری شوراها، كارهای نو و بدیعی را از خود به یادگار بگذارند.

شهرستان عجبشیر با 85 هزار نفر جمعیت در98 كیلومتری جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 8 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode