ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391     |     کد : 35901

حضور در مرحله دوم انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌سرایان است

امام جمعه تبریز گفت: شرکت در دور دوم انتخابات مجلس نیز به اندازه مرحله اول حائز اهمیت است و این بار نیز با شرکت در آن مشت محکمی بر دهان یاوه‌سرایان می‌زنیم.

با هشدار به دولت باکو و تجدیدنظر در رابطه ایران با این کشور
حضور در مرحله دوم انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌سرایان است 
امام جمعه تبریز گفت: شرکت در دور دوم انتخابات مجلس نیز به اندازه مرحله اول حائز اهمیت است و این بار نیز با شرکت در آن مشت محکمی بر دهان یاوه‌سرایان می‌زنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار کرد: وضعیت اسفباری در جمهوری آذربایجان روی می‌دهد که ملت مسلمان این کشور را با مشکلات عدیده روبه‌رو کرده است.

هشدار به اسلام‌ستیزی دولت باکو و تحقق بخشیدن به خواسته‌های رژیم صهیونیستی

وی افزود: اسلام‌ستیزی روزبه‌روز در باکو شدت گرفته و حاکمان آلت دست رژیم صهیونیستی سخنان و خواسته‌های این رژیم غاصب را تحقق بخشیده و با ممنوعیت حجاب به آتش کشیدن مساجد و منع ابلاغ دین آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

می‌خواهند با پول بیت‌المال رژه همجنس‌ بازان در باکو راه بیاندازند

خطیب جمعه تبریز گفت: این روزها متاسفانه وضع در کشور جمهوری آذربایجان به حدی وخیم شده که قرار است از پول بیت‌المال میلیون‌ها مانت صرف جشنی شود که حاکمان آن به دستور دشمنان اسلام به راه انداخته‌اند و از همه بدتر و شنیع‌تر رژه همجنس‌بازان در حاشیه این جشن است.

جمع شدن تمام منحرفان و دشمنان اسلام در باکو

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری افزود: قرار است مسابقه آوازخوانی و رقاصی با حضور شرکت‌کنندگان از غرب به خصوص رژیم صهیونیستی در این کشور برگزار شود که می‌توان با ابراز تاسف اعلام کرد تمام منحرفان و دشمنان اسلام در سایه این جشن و رژه دور هم جمع می‌شوند.

غیرت مسلمانی شما کجا رفته است

شبستری گفت: در حالی‌که در بسیاری از کشورها از رژه گروه‌های منحرف همجنس‌باز جلوگیری می‌شود، حاکمان جمهوری آذربایجان به‌عنوان کشوری مسلمان که اکثریت آن را مسلمانان و شیعیان تشکیل می‌دهند اجازه این حرکت ضداخلاقی را داده و باید از آنان پرسید غیرت مسلمانی شما کجا رفته است که این چنین آلت دست غاصبان صهیونیست شده‌اید.

هشدار به دولت باکو و تجدیدنظر ایران در مراوده با این کشور

وی اظهار کرد: امروز از همین تریبون به نمایندگی از ملت آزاده ایران به خصوص مردم غیور تبریز و ولایتمدار آذربایجان‌شرقی این حرکت حاکمان جمهوری آذربایجان را محکوم کرده و مسببان آن را لعن و نفرین می‌کنیم.

خطیب جمعه تبریز گفت: امید است دولت باکو هشدار ملت‌های مسلمان را جدی گرفته و از انجام رژه همجنس‌بازان جلوگیری کند در غیر این صورت در روزهای آینده با راهپیمایی برای انجام فریضه امر به معروف به خیابان‌ها آمده و جواب آنان را خواهیم داد.

وی افزود: ملت ایران به ویژه آذربایجان‌شرقی از دولت ایران می‌خواهند که در مراوده خود با جمهوری آذربایجان تجدیدنظر کرده و رابطه خود با این حاکمان اسلام‌ستیز را قطع کند.

اسلام دین اعتدال است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه به 12 اردیبهشت سالروز شهادت دکتر مطهری و هفته معلم اشاره کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری که اسوه علم و تقوی بود این هفته را به معلمان تبریک گفت.

امام جمعه تبریز، شهید مطهری را نمونه عالی در عرصه تعلیم و تربیت ارزیابی کرد و افزود: چه نیکو که این هفته به پاس زحمات بی‌حد این عالم بزرگ هفته معلم نامیده شد تا مقام این قشر زحمتکش و تاثیرگذار در آینده کشور گرامی داشته شود.

شبستری با اشاره به فرارسیدن هفته کارگر یادآور شد: اسلام دین اعتدال است و باید در کنار عبادت فعالیت‌های اقتصادی نیز به شکل مطلوب انجام شود.

وی گفت: کار و تولید عزت نفس را برای کشور ما به ارمغان آورده و با خودکفایی کشور در مقابل هجمه های دشمنان بیمه می‌شود.

شرکت در دور دوم نیز به میزان مرحله اول حائز اهمیت است

شبستری همچنین به مرحله دوم انتخابات نیز اشاره کرد و ضمن دعوت به حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم اظهار کرد: شرکت در دور دوم نیز به همان میزان مرحله اول حائز اهمیت است که باید با حضوری پرشور و انتخاب اصلح دین خود به نظام را ادا کنیم.

امام‌جمعه تبریز گفت: وظیفه شرعی و ملی داریم که به منظور لبیک گفتن به ندای رهبری حضوری گسترده در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم داشته و این بار نیز مشت محکمی بر دهان یاوه‌سرایان بزنیم.

وی افزود: در حوزه تبریز نیز مانند برخی شهرهای بزرگ سه کاندیدا به مجلس رفته‌اند و برای انتخاب سه نفر دیگر باید تلاش کنیم تا اصلح انتخاب شود و اگر شناخت در بین افراد وجود ندارد، باید از مطلعان و افراد مطمئن پرسیده و انتخابی درست کرد. 


نوشته شده در   جمعه 8 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode