ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391     |     کد : 35889

تبلیغات دومین دور انتخابات مجلس نهم در آذربایجان شرقی آغاز شد

تبلیغات دور دوم از نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه تبریز ، آذرشهر و اسکو از امروز پنجشنبه در آذربایجان شرقی آغاز شد.

تبلیغات دور دوم از نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه تبریز ، آذرشهر و اسکو از امروز پنجشنبه در آذربایجان شرقی آغاز شد.
به گزارش خبرنگار مهر ، در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی سه نماینده باقی مانده از حوزه انتخابیه تبریز ، آذرشهر و اسکو مشخص می شود.

نامزدهای راه یافته به این مرحله از انتخابات را رضا رحمانی ، محمد اسماعیل سعیدی ، علی آجودان زاده ، رسول جلیل زاده ، میرهادی قره سید و عشرت شایق تشکیل می دهند که در مدت یک هفته ای خود به ارائه برنامه ها و انجام تبلیغات جهت جذب آرا از این سه شهرستان آذربایجان شرقی اقدام خواهند کرد.

شهرداری تبریز از دو روز گذشته اقدام به نصب سه هزار تابلوی تبلیغاتی برای نامزدها در سطح شهر کرده و هر نامزد در یک تابلوی اختصاصی مجاز به تبلیغ می باشد .

فعالان ستاد برخی از کاندیداها از ساعات اولیه بامداد امروز کار تبلیغاتی خود را آغاز کرده اند و آرام آرام چهره شهر تبریز، آذرشهر و اسکو با نصب پوسترها و تراکت های تبلیغاتی حال و هوای انتخاباتی دیگری به خود می گیرد.

البته فرمانداری تبریز برای هر کاندیدا 300تابلو در سطح شهر و در مجموع هزار و 800تابلو در نظر گرفته بود که شهرداری با ابتکار خود این تعداد تابلو را برای سهولت در امر تبلیغات به سه هزار عدد افزایش داده است.

محمود چمنی فرماندار تبریز هم امروز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همدلی کاندیداها و شور اجتماعی مردم لازمه برگزاری یک انتخابات سالم است.

وی سیاستهای کلی نظام را سکویی مطمئن برای خدمت رسانی قانونمند به آحاد مختلف مردم و حل و فصل بهتر مشکلات و خواسته های آنان معرفی کرد و افزود: انتخابات باید عرصه رقابت سالم خادمان دلسوز نظام و مردم باشد تا این کانون قانونگذاری نقش سازنده خود را در اعتلا بخشی جامعه بیش از گذشته ایفا کند.

حوزه انتخابیه تبریز اذرشهر و اسکو دارای شش کرسی در بهارستان است که در دور نخست محمد حسین فرهنگی ، مسعود پزشکبان و علیرضا منادی به عنوان منتخبان مردم راهی مجلس شدند و تکلیف سه کاندیدای دیگر 15 اردیبهشت مشخص می شود.



نوشته شده در   جمعه 8 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode