ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391     |     کد : 35789

50 مصوبه زیست محیطی نتیجه سفرهای هیئت دولت به آذربایجان شرقی

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: دولت نهم و دهم مهربان ترین دولت نسبت به محیط زیست بوده بطوریکه 50 مصوبه زیست محیطی حاصل سفرهای هیئت دولت به آذربایجان شرقی است.

 مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: دولت نهم و دهم مهربان ترین دولت نسبت به محیط زیست بوده بطوریکه 50 مصوبه زیست محیطی حاصل سفرهای هیئت دولت به آذربایجان شرقی است.
به گزارش خبرنگار مهر ، بیوک رئیسی امروز دوشنبه درهمایش زمین پاک و محیط یاران که به مناسبت هفته زمین پاک در تبریز برگزار شد با اشاره به آلودگی های مهم آب و خاک در حوزه محیط زیست انسانی استان گفت : پساب صنایع ، پسماندهای شهری و صنعتی ، پراکندگی صنایع در نقاط حساس و حرایم شهرها ، فاضلاب های شهری و روستایی از مهمترین عوامل آلاینده آب و خاک محسوب می شوند که اقدامات دولت و رشد تصاعدی اعتبارات زیست محیطی بسیاری از این چالش ها را مدیریت کرده است.

وی با اشاره به 3 برابر شدن تعداد شهرک های صنعتی، 10 برابر شدن تعداد تصفیه خانه های صنایع بزرگ و راه اندازی بیش از 10 تصفیه خانه فاضلاب شهری در شهرهای استان در دولت نهم و دهم گفت: آمارهای موجود ایجاد تصفیه خانه صنعتی در دولت اصلاحات را 35 نشان می دهد که در طول دولت نهم و دهم این تعداد بالغ بر 300 تصفیه خانه صنعتی شده است.

وی انتقال کشتارگاه تبریز به خارج از محدوده شهری و راه اندازی کشتارگاه مکانیزه ، مدیریت و حذف فلز سنگین کروم از صنعت چرم ، بازیافت پسماندهای صنعتی و خطرناک، ساماندهی نحوه توزیع سموم کشاورزی، انتقال صنایع بزرگ به شهرک های صنعتی و ایجاد بیش از 35 شهرک صنعتی در نقاط مختلف استان را از دستاوردهای مهم دولت در مدیریت محیط زیست دانست.

در این همایش یکروزه محیط یاران مدارس گزارش عملکرد خود را درقالب نمایشگاه عکس و روزنامه دیواری به نمایش گذاشته و 50 اثر برگزیده از میان 1400 اثر انتخاب شد.


نوشته شده در   سه شنبه 5 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode