ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391     |     کد : 35604

ملت ایران هرگونه شیطنت در مورد جزایر سه گانه ایرانی را محكوم می كند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جزایر سه گانه ایرانی جزو لاینفك خاك ایران بوده و ملت ایران هرگونه شیطنت و ادعایی درباره این جزایر را محكوم می كند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جزایر سه گانه ایرانی جزو لاینفك خاك ایران بوده و ملت ایران هرگونه شیطنت و ادعایی درباره این جزایر را محكوم می كند.


حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: موضع گیری امارات و كشورهای عربی درباره جزایر ایرانی تنب بزرگ، تنب كوچك و ابوموسی پس از سفر استانی رییس جمهوری به این مناطق، نابجا و بی ادبانه است.

وی گفت: سفر رییس جمهوری و مسوولان ایرانی به این جزایر مانند دیگر سفرهای استانی بوده و آنها جزو جدا نشدنی كشورمان هستند و این موضوع به مقامات اماراتی ربطی ندارد.

حجت الاسلام پورمحمدی، همچنین با اشاره به مذاكرات اخیر 1+5 در استانبول افزود: این مذاكرات تا حدودی موفقیت آمیز بوده و برخی توافقات حاصل شده و اثرات آن بعدا مشخص می شود.

وی ابراز امیدواری كرد: در دور بعدی مذاكرات باید با توافق طرفین مذاكره، حق مسلم ایران در برخورداری از انرژی هسته ای تامین و تحریم ها لغو شود.

وی همچنین با اشاره به تحولات مصر گفت: رد صلاحیت نامزد اخوان المسلمین در انتخابات ریاست جمهوری این كشور، نقشه ای از سوی قدرت های غربی برای روی كار آوردن فردی مانند حسنی مبارك برای حفظ روابط با آمریكا و رژیم صهونیستی است.

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین با اشاره به بمب گذاری های اخیر در عراق گفت: این اقدامات تروریستی كه موجب شهادت زایران ائمه از جمله برخی زوار ایرانی شده در راستای ناامن جلوه دادن عراق پس از خروج نیروهای آمریكایی و غرب از این كشور صورت می گیرد.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 كیلومتری جنوب تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 1 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode