ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391     |     کد : 35600

امام جمعه تبریز: ادعای واهی امارات حقوق ایران درقبال جزایر سه گانه رادچارمشكل نمی كند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ادعا واهی امارات حقوق ایران در قبال جزایر سه گانه كشورمان را دچار مشكل نمی كند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ادعا واهی امارات حقوق ایران در قبال جزایر سه گانه كشورمان را دچار مشكل نمی كند.

آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نمازجمعه تبریز افزود: این جزایر هر چند سال یكبار به عنوان دستاویزی برای ادعای بی اساس امارات مطرح می شود.

وی تاكید كرد: طبق اسناد مسلم و تردید ناپذیر بین المللی ، جزایر سه گانه در خلیج فارس، جزو لاینفك ایران بوده و طرح این موضوع سودی برای آن ندارد.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین با اشاره به موفقیت های اخیر كشور در مذاكرات هسته ای 1+5 استانبول، گفت: عقب نشینی غرب و مذاكره كنندگان به دلیل مشاركت گسترده مردم در انتخابات و همدلی آنان با نظام بود كه به فضل الهی و تدبیر رهبری به ثمر رسید.

وی خاطرنشان كرد: آمریكا و غرب بسیار تلاش كردند با زور و ارعاب فعالیت ها و پیشرفت های صلح آمیز هسته ای كشور را به تعطیلی بكشانند.

امام جمعه تبریز افزود : آمریكا و غرب اگر حسن نیت دارند، قطعنامه های قبلی بر ضد ایران را در سازمان ملل پس بگیرند.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب شیعیان در عربستان، اظهاركرد: تبعیض در این كشور غوغا می كند و شیعیان از موقعیت، مناصب و رفاه مناسبی برخوردار نیستند.

وی اضافه كرد: مناصب مختلف و دستگاه قضا در عربستان همگی متعلق به دستگاه پادشاهی این كشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با گرامیداشت سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه منشا خدمات فراوانی در طول انقلاب و به خصوص هشت سال دفاع مقدس در حفظ حراست از انقلاب اسلامی بوده است. 



نوشته شده در   جمعه 1 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode