ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 30 فروردين 1391     |     کد : 35518

22 نقطه آذربایجان شرقی با 118 شهید گمنام همنشین شده است

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از تشییع پیکرهای دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تبریز خبر داد و گفت: 22 نقطه آذربایجان شرقی مفتخر به وجود 118 شهید گمنام است.

پیچیدن عطر شهادت با تشیییع 2 شهید گمنام در تبریز
22 نقطه آذربایجان شرقی با 118 شهید گمنام همنشین شده است
مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از تشییع پیکرهای دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تبریز خبر داد و گفت: 22 نقطه آذربایجان شرقی مفتخر به وجود 118 شهید گمنام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسن استوار آذر بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس تفحص شده از مناطق عملیاتی فاو مربوط به عملیات والفجر 8 در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تدفین می‌شوند.

وی افزود: خطه آذربایجان و به ویژه استان ولایت‌مدار و مردم غیور آذربایجان‌شرقی همواره به برخورداری از وجود مرقد‌های منور شهدای مکتب اسلام و انقلاب خاصه حرم‌های مطهر شهدای گمنام در این دیار مباهات کرده و این در نورانی و لئالی آسمانی را چونان گنجیه‌ای نفیس در قلب خویش به یادگار نهاده است.

استوار آذر گفت: استان آذربایجان شرقی مفتخر به وجود 118 شهید گمنام در 22 نقطه از استان است که از این تعداد دانشگاه تبریز و علوم پزشکی پنج شهید گمنام، دانشگاه تربیت معلم آذربایجان یک شهید گمنام را دل خود جای داده و پیکرهای دو شهید گمنام دیگر نیز در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تدفین می‌شوند.

وی گفت: با توجه به پیگیری‌های مرکز و مسئولان سطح استان تعداد 26 نقطه دیگر نیز دارای درخواست تدفین شهید گمنام هستند.

استوار آذر از عموم امت شهیدپرور استان به ویژه جوانان و دانشجویان دعوت کرد که با استفاده از فرصت‌های معنوی پیش آمده و توسل به ارواح طیبه شهدای عظیم ضمن شرکت هرچه باشکوه‌تر در مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام با آرمان‌های شهدا، حضرت امام و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر این شهیدای گمنام دفاع مقدس روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ساعت 10 صبح از میدان شهیدای تبریز آغاز و پس از اقامه نماز در میدان ساعت پیکر این شهیدان به سمت دانشگاه آزاد منتقل و تدفین می‌شود.

استوار آذر یادآور شد: مراسم شام‌غریبان این شهدای والامقام همان روز در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از ساعت 18 تا 20 و در تالار فتح خیبر واقع در خیابان باغشمال از ساعت 17:30 تا 20 برگزار می‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 30 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode