ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1391     |     کد : 35465

وظیفه اصلی هیئات مذهبی بیان سیره عملی ائمه معصومین(ع) است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: وظیفه اصلی هیئات مذهبی در مراسم مختلف بیان سیره عملی ائمه معصومین به ویژه حضرت زهرا(س) به‌عنوان حجت امامان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:
وظیفه اصلی هیئات مذهبی بیان سیره عملی ائمه معصومین(ع) است 
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: وظیفه اصلی هیئات مذهبی در مراسم مختلف بیان سیره عملی ائمه معصومین به ویژه حضرت زهرا(س) به‌عنوان حجت امامان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حمید عظیمی اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص)به تعبیر خود از گمراهی بعد از معرفت، پیروی از شهوات و عدم توفیق در آزمایشات الهی توسط امتش بیم داشت و بعد از رحلت جانسوز ایشان تمام این سه مورد به وقوع پیوست.

وی، ترجیح مادیات دنیوی به آخرت را نتیجه بازگشت جامعه اسلامی بعد از وفات پیامبر گرامی اسلام(ص) به خلق و خوی زمان عرب جاهلی دانست که پیامبر در سخنان خود نسبت به آن هشدار داده بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در ادامه وظیفه اصلی هیئات مذهبی را در مراسم مختلف بیان سیره عملی ائمه معصومین به ویژه حضرت زهرا به‌عنوان حجت امامان (ع) دانست و گفت: این سیره در خطبه آن حضرت در مسجد مدینه تبلور یافته و باید سینه به سینه و نسل به نسل به آیندگان انتقال یابد و در این بین تشویق نوجوانان و جوانان برای به سینه سپردن آن نقش زیادی دارد.

عظیمی همچنین با اشاره به جریانات سیاسی جهان معاصر گفت: تحقیق در تاریخ سیاسی ایران معاصر و جهان اسلام نشان می‌دهد دشمنان اسلام با آگاهی به برد نظریه ولایت فقیه و توان شیعیان امیر مومنان (ع) در اداره جامعه خود، در تلاش هستند تا به هر نحو ممکن از شکل‌گیری و قدرت‌یابی یک نظام سیاسی بر اساس آموزه‌های اسلامی جلوگیری کنند.

وی، تمام تلاش استکبار جهانی را در راستای مقابله با ولایت حضرت علی (ع) در جهان دانست و اظهار کرد: برخی تنها نگاه سطحی به مسائل سیاسی جهان دارند و در تحلیل‌های خود از ترس دشمن زود وا می‌روند اما امروز انقلاب اسلامی به برکت همین مکتب به تعبیر رهبر معظم انقلاب با به زانو در آوردن تمام دشمنان خود در شرایط بدر و خیبر قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی همچنین اضافه کرد: اوج خباثت آمریکا در قبال ملت ایران زمانی آشکار شد که در 20 فروردین 58 اقدام به تحریم یک ملت انقلابی و تازه‌نفس کرد و بعد از آن با ایجاد توطئه‌های قومی و طائفه‌ای در صدد تجزیه کشور و کاهش قدرت آن برآمد.

عظیمی، ترور نخبگان سیاسی کشور، طراحی حمله طبس، تربیت نیروهای ساختارشکن در داخل تشکیلات سیاسی نظام، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران، جاسوسی و تهدید امنیت ملی در قالب سفارتخانه، کمک اطلاعاتی و نظامی به رژیم بعث عراق در هشت سال دفاع مقدس، اعلان علنی دشمنی با ملت ایران، ترور دانشمندان و چهره‌های علمی و موارد دیگر را نشان از خصومت دیرینه و ریشه‌دار این دولت با انقلاب اسلامی برشمرد.


نوشته شده در   سه شنبه 29 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode