ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1391     |     کد : 35457

پيشنهاد 60 ميليوني به قاتل اجاره‌اي

مردي كه به اتهام قتل دوستش در شهريار دستگير شده است، در اعترافات جديد خود گفت مردي در قبال وعده پرداخت 60 ميليون تومان پول او را براي جنايت اجير كرده بود.

جام جم آنلاين: مردي كه به اتهام قتل دوستش در شهريار دستگير شده است، در اعترافات جديد خود گفت مردي در قبال وعده پرداخت 60 ميليون تومان پول او را براي جنايت اجير كرده بود.
مرد اجيركننده پس از دستگيري عامل جنايت قصد فرار داشت كه از سوي پليس دستگير شد.

به گزارش جام‌جم، رسيدگي به اين پرونده روزهاي پاياني آذر سال گذشته با شكايت مردي مبني بر گم شدن پسر جوانش در دستور كار كارآگاهان جنايي پليس آگاهي شهريار قرار گرفت.شاكي به پليس گفت پسر جوانش براي خريد از خانه بيرون رفته و ديگر برنگشته است.

با طرح اين شكايت، جستجوهاي پليسي براي يافتن جوان گمشده آغاز شد تا اين‌كه بعد از مدتي ماموران اطلاع يافتند مرد گمشده آخرين بار با 4 مرد ديده شده است.

از اين رو، اين افراد به عنوان مظنون‌هاي پرونده دستگير و به پليس آگاهي شهريار منتقل شدند.

افراد دستگير شده در بازجويي مقدماتي هر گونه ارتباط با جوان گمشده را انكار اما چند روز بعد راز يك جنايت هولناك را فاش كردند.

يكي از متهمان كه خود را قاتل جوان گمشده معرفي مي‌كرد، در اعترافاتش گفت كه به خاطر اختلاف با مرد جوان، او را به بهانه يافتن گنج به دره‌هاي نصيرآباد شهريار كشانده و با ضربه چاقو كشته است. پس از قتل نيز به كمك دوستانش جسد را سوزانده و دفن كرده‌اند.

در پي اعتراف متهم، همدستانش نيز گفته‌هاي او را تاييد كردند. در حالي كه براي متهمان قرار قانوني صادر شده و تحقيقات تكميلي ادامه داشت، ماموران پي بردند عامل جنايت هيچ اختلافي با مقتول نداشته و احتمال دارد وي از سوي فردي براي كشتن مرد جوان اجير شده باشد.

به اين ترتيب تحقيقات از متهم ادامه يافت تا اين‌كه چند روز پيش وي اعتراف كرد با مقتول هيچ اختلافي نداشته و از سوي مردي براي كشتن مرد جوان اجير شده و قرار بود در قبال اين كار 60 ميليون تومان پول بگيرد.

با اطلاعات جديدي كه عامل جنايت در اختيار كارآگاهان جنايي آگاهي قرار داد، مرد اجيركننده در يكي از محله‌هاي شهريار دستگير شد.

متهم ابتدا هرگونه آشنايي با مقتول و نيز قاتل او را انكار اما در مواجهه حضوري با عامل جنايت به اجير كردن او اعتراف كرد.

متهم در اظهاراتش گفت: با مقتول در قهوه‌خانه يكي از دوستانم در شهريار آشنا شدم. يك روز از طريق دوستانم اطلاع يافتم او از من بدگويي مي‌كند. از آن به بعد از او بدم آمد و در صدد انتقام‌گيري از وي بودم بنابراين به سراغ مرد جواني از آشنايان مقتول رفتم تا در نقشه‌اي كه براي قتل مرد جوان طراحي كرده بودم، كمكم كند.

متهم با اشاره به قول پرداخت 60 ميليون تومان پول به عامل جنايت گفت: پس از چند بار ملاقات با مرد جوان، بالاخره با وعده پرداخت 60 ميليون تومان اعتمادش را جلب و به قتل دوستش راضي كردم.

متهم اضافه كرد: طبق نقشه، مرد جوان با فريب دوستش او را به دره‌هاي نصيرآباد كشاند و با ضربه چاقو كشت. پس از جنايت جسد را نشانم داد. من هم از او خواستم مدتي در جايي پنهان شود تا در ملاقات بعدي 60 ميليون تومان را به او بدهم.

وي يادآور شد: مبلغي از پول آماده بود و در صدد تهيه بقيه پول بودم كه از طريق دوستم اطلاع يافتم قاتلي كه اجير كرده بودم، دستگير شده است. با اطلاع از اين موضوع متواري شدم اما عاقبت من هم دستگير شدم.

بنابر اين گزارش، اجيركننده قاتل مرد جوان نيز با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي در اين باره ادامه دارد.


نوشته شده در   سه شنبه 29 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode