ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 فروردين 1391     |     کد : 35290

امام جمعه سراب: حمایت از مراکز کارآفرینی در اولویت قرار گیرد

امام جمعه سراب گفت: حمایت از مراکز کارآفرینی در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه سراب گفت: حمایت از مراکز کارآفرینی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی اکرمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر افزود: امام (ره) با درایت و تیزبینی توطئه مطرح شده از زبان منافقان در مورد انحلال ارتش را در اوایل انقلاب خنثی و حمایت از ارتش جمهوری اسلامی را مورد تاکید قرار دادند.

وی، با ستودن نقش حماسه‌ساز نیروهای مسلح کشور در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: قوای سه‌گانه زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیری در دفاع از آب و خاک کشور به عمل آوردند.

امام جمعه سراب با اشاره به بحث اشتغال و کارآفرینی، بر حمایت از مراکز صنعتی و کارآفرینی از سوی مسئولان تاکید کرده و ابراز داشت: در حال حاضر در شهرستان سراب بهره‌برداری از مجتمع بزرگ نفلین سینیت و بازگشایی کارخانه سراب باید در اولویت کاری مسئولان کشوری و استانی قرار گیرد.

وی افزود: بهره‌برداری از کارخانه نفلین سینیت و بازگشایی سراب‌بافت در کاهش معضل بیکاری در منطقه و استان کارساز خواهد بود.

امام جمعه سراب، در خصوص اعطای تسهیلات بانکی به مردم نیز تصریح کرد: منابع بانک‌ها متعلق به مردم بوده و کسانی که تسهیلات دریافت می‌کنند باید نسبت به بازپرداخت وام‌های خود همت و جدیت نشان دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با تقبیح رواج فرهنگ نگهداری حیوانات خانگی به خصوص سگ در بین خانواده‌ها بیان داشت: فرهنگ اسلامی با این‌گونه مسائل سازگار نیست و حیوانی که به صراحت احکام اسلامی نجس است نباید به درون خانه‌ها راه یابد.

وی افزود: ملائک به خانه‌هایی که در آن سگ نگهداری می‌شود راهی نخواهند داشت.

امام جمعه سراب در خطبه اول نماز همگان را به تقوای الهی توصیه کرده و خاطرنشان کرد: انسان متقی باید با منکرات مبارزه کند و حرام الهی را مرتکب نشود.

وی، تقوا را زیربنای داشتن یک زندگی سالم عنوان کرد.


نوشته شده در   شنبه 26 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode