ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 فروردين 1391     |     کد : 35288

ماشین‌سازی صدرنشین را به زانو درآورد

تیم ماشین‌سازی تبریز تیم صدرنشین گروه خود را به زانو درآورده و با یک گل بر تیم آلومینیوم هرمزگان که جواز صعود به لیگ برتر را دریافت کرده است، چیره شد.

90 دقیقه تا صعود برای ماشین‌سازان
ماشین‌سازی صدرنشین را به زانو درآورد 
تیم ماشین‌سازی تبریز تیم صدرنشین گروه خود را به زانو درآورده و با یک گل بر تیم آلومینیوم هرمزگان که جواز صعود به لیگ برتر را دریافت کرده است، چیره شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول ایران تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان بود که این بازی در پایان با یک گل به سود شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید.

ماشین‌سازی تبریز که برای صعود به مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول ایران باید در این بازی به پیروزی می‌رسید، از همان ابتدای بازی بر دروازه حریف هرمزگانی خود یورش برده و در دقیقه پنج ضربه محکم رسول علیزاده به توپ توسط دروازه‌بان حریف به میدان بازگردانده شد.

در دقیقه 18 محسن دلیر ماشین‌سازان را به گل رساند. وی با حرکت در عمق دفاع و جا گذاشتن مدافع مستقیم خود و با شوت خوب، توپ را وارد دروازه تیم اکبر میثاقیان کرد.

در دقیقه 28 اعتراض اکبر میثاقیان به داور مسابقه موجبات اخراج وی را فراهم کرد.

ماشین‌سازی نیمه دوم را نیز خوب آغاز کرده و در دقیقه 46 رسول علیزاده با پاس عالی شیروند را با دروازه‌بان حریف تک به تک نمود، اما وی این فرصت را از دست داد. یک دقیقه بعد کاوه زنگیان قدر فرصتی دیگر برای سبزپوشان را ندانست تا آه از نهاد تماشاگران تبریزی برخیزد.

در دقیقه 60 آلومینیوم هرمزگان در مهم‌ترین حمله خود بر روی دروازه ماشین‌سازی با واکنش استثنایی ویزواری مواجه شد. سنگربان امید ماشین‌سازی ضربه سر طهماسبی را از سه کنج دروازه خارج کرد.

در دقیقه 74 نیز بازیکنان ماشین‌سازی در دو نوبت متوالی فرصت خوبی را برای گلزنی از دست دادند.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر ماشین‌سازی به اتمام رسید تا این تیم همچنان موقعیت دومی خود در جدول را حفظ کند. بازی رفت دو تیم در بندرعباس با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود.

در یک هفته باقیمانده به پایان این رقابت‌ها آلومینیوم هرمزگان با 49 امتیاز صعودش را به لیگ برتر مسجل کرده و ماشین‌سازی با 40 امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم‌های گهر زاگرس با 39 امتیاز، پاس همدان با 38 امتیاز در تعقیب ماشین‌سازی بوده و تیم نساجی از کورس تیم‌های مدعی صعود بازماند.

ماشین‌سازی تبریز در هفته آخر در یزد مهمان تربیت این شهر است. پیروزی در این بازی حکم صعود ماشین‌سازی به مرحله پلی‌آف لیگ برتر را خواهد داد.

بازی ماشین‌سازی تبریز با آلومینیوم هرمزگان در حضور 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی تبریز به قضاوت فرشید افشار و کمک‌های علیرضا میرزابیگی و مهدی عالیقدر برگزار شد.

افشار در این بازی دو بازیکن تیم هرمزگان را با نام‌های محمدباقر علیزاده و بهتاش میثاقیان را با کارت زرد جریمه کرد.



اسامی تیم آلومینیوم هرمزگان:

مجتبی روشنگر، محمدباقر علیزاده، وحید عسگری، ابراهیم ابرقویی، بهتاش میثاقیان، مهدی سیفی، محمود تیغ نورد، ابوالفضل ابراهیمی، میثم مجیدی، علی کریمی، بهمن طهماسبی

سرمربی: اکبر میثاقیان

اسامی تیم ماشین‌سازی تبریز:

حسن ویزواری (از دقیقه 67 حامد ریاحی)، کاوه زنگیان، بهمن کامل، سید محمد علوی، مرتضی غلامعلی تبار، میثم نقی‌زاده، امیر تیزرو، رسول علیزاده، مهرداد بایرامی(از دقیقه 60 سامان نریمان‌جهان)، شهریار شیروند، محسن دلیر(از دقیقه 90 وحید پالوچ)

سرمربی: رسول خطیبی

سرپرست: آرش جابری


نوشته شده در   شنبه 26 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode