ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 فروردين 1391     |     کد : 35269

ایجاد ناامنی در سوریه، خیانت به آرمان فلسطین و مردم منطقه است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد ناامنی در سوریه، خیانت به آرمان فلسطین و مردم منطقه است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد ناامنی در سوریه، خیانت به آرمان فلسطین و مردم منطقه است.


حجت الاسلام ' محمدتقی پورمحمدی ' در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: وجود ناامنی در سوریه و مشكلات داخلی در آن كشور، موجب ایجاد مشكلات در كشورهای همسایه این كشور می شود.

وی گفت: آمریكا، رژیم صهیونیستی و غرب با همكاری برخی سران كشورهای عربی نمی خواهند در سوریه امنیت پایدار وجود داشته باشد.

وی با اشاره به سفر اخیر كوفی عنان به ایران و دیدار با مقام های جمهوری اسلامی اظهاركرد: سفر عنان به تهران و دیدار با مسوولان كشور به معنای نفوذ، اقتدار و تاثیرگذاری ایران در مسایل سوریه، لبنان، فلسطین و كشورهای منطقه است.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: طرح كوفی عنان اكنون مورد پذیرش دولت سوریه و مخالفان قرار گرفته و بر اساس آن دولت آن كشور باید نیروهای خود را از مناطق درگیر، خارج و مخالفان نیز سلاح های خود را بر زمین بگذارند.

وی گفت: دولت سوریه این طرح را پذیرفته و نیروهای خود را خارج كرده و مخالفین نیز به ظاهر آن را قبول كرده اند اما آمریكا، انگلیس و غرب آنها را تحریك و ادعای كمك مالی و حمایت كامل از مخالفان را می كنند و این امر باعث تشدید ناآرامی در منطقه می شود.

خطیب جمعه مراغه اظهاركرد: با اجرای كامل این طرح، از كشتار مردم بی گناه در این كشور جلوگیری می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی، با اشاره به مذاكرات ایران با كشورهای 1+5 افزود: این مذاكرات روز شنبه در استانبول تركیه با حضور مسوولان كشورمان و شش كشور طرف مذاكره آغاز می شود.

وی گفت: آمریكا و غرب از شیطنت و تهدید علیه ایران سودی نبرده و به مذاكرات روی آورده اند و كشورمان نیز از برگزاری مذاكرات در این زمینه استقبال می كند.

وی اظهاركرد: مواضع ملت ایران، رهبری و نظام جمهوری اسلامی استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای بوده و در این زمینه از حق خود دفاع خواهد كرد.

وی ادامه داد: غرب و استكبار جهانی می خواهند ایران را به بهانه استفاده نظامی از این انرژی، از داشتن این حق مسلم در بهره برداری از آن در مسایل علمی، پزشكی و فناوری محروم كنند در حالی كه خواست ایران، جلوگیری از اشاعه سلاح های هسته ای در منطقه و جهان است.

وی همچنین با اشاره به روز 29 فروردین ماه گفت: مردم باید با حضور خود در برنامه های گرامیداشت روز ارتش ، از ارتشیان، مقام شامخ شهدای آن و در راس آن امیر سرافراز شهید صیاد شیرازی تقدیر و تجلیل نمایند.

وی افزود: ارتش ما، ارتشی مقتدر، قهرمان، مكتبی و ولایی بوده و در سایه اقتدار آن دشمن جرات و فكر تهاجم به میهن اسلامی را به خود نمی دهد.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 كیلومتری جنوب تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 25 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode