ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 فروردين 1391     |     کد : 35186

اجراي 360 برنامه توسط حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در سال 90

سرپرست حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از اجراي 360 برنامه فرهنگي هنري در سال گذشته خبر داد.

سرپرست حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از اجراي 360 برنامه فرهنگي هنري در سال گذشته خبر داد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،شهرام خدايي در گفتگو با روابط عمومي اين اداره كل ضمن تشريح فعايت هاي حوزه هنري در سال 90 افزود: اجراي هنرهاي ارزشي، انقلابي و ديني چه در زمينه آثار نمايشي از جمله فيلم و تئاتر و چه در حوزه آثار ادبي اين حوزه در استان قابل مشاهده است.


سرپرست حوزه هنري استان گفت: سال 90 سال نوزائي و حرکت مضاعف براي حوزه هنري بود و تلاش زيادي در راستاي اين هدف صورت گرفت چرا که در ارزيابي نهائي طبق آمار بيش از 500 هزار نفر مراجعه کننده به سايت حوزه هنري داشتيم که اين آمار در طول دهه 80 در مجموع به 900 هزار نفر مي رسد.


خدايي اظهار داشت: حمايت از هنرمندان و تحکيم بنياد خانواده هنر از جمله هنر انقلاب ودفاع مقدس که نگاه ديني و تاريخي به انقلاب اسلامي و پيشگيري از ناهنجاري هاي اجتماعي دارد از برنامه هاي محتوايي وارزشي اين حوزه در سال 91 است.


وي تصريح کرد: حوزه هنري در توليد آثار فاخر فيلم و ساير شاخه هاي هنري قدم هاي موثري برداشته است ولي ضرورت دارد براي احياءجايگاه درخشان تبريز وآذربايجان شرقي در حوزه فرهنگ وهنر فعاليت هاي بشتري صورت گيرد و حوزه هنري آماده است که در کنار ساير دستگاه هاي فرهنگي وهنري برنامه هاي تعريف شده در بخش فرهنگ وهنر را محقق سازد که از جمله اين برنامه ها جشنواره تئاتر ماه (م ا ه) است که معنويت ، انديشه وهنر اسلامي درآن متجلي مي شود.


خدايي با اشاره به سالروز شهادت سيد مرتضي آويني گفت: اين روزبه دستور امام راحل در سال 58 به روز هنر انقلاب نامگذاري شد که به اين صورت پايه هاي حوزه هنري شکل گرفت.


وي اظهار داشت: ايجاد اين حوزه براي ارائه هنر متعهد و ارزشي به دنيا بود تا آرمان هاي متعالي انساني و الهي براي به کمال رساندن جامعه بشري و هدايت آن از طريق هنر و هنرمند متعهد به تحقق برسد. 


نوشته شده در   چهارشنبه 23 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode