ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 فروردين 1391     |     کد : 34989

انعكاس هنرمندانه راهيان‌نور در راديو

رسانه‌هاي صوتي و تصويري به شيوه‌اي هنرمندانه و در عين حال متعهدانه، عظمت، رشادت و شهامت دوران دفاع مقدس را به سمع و نظر مردم مي‌رسانند.


جام جم آنلاين: رسانه‌هاي صوتي و تصويري به شيوه‌اي هنرمندانه و در عين حال متعهدانه، عظمت، رشادت و شهامت دوران دفاع مقدس را به سمع و نظر مردم مي‌رسانند.
به گزارش روابط عمومي صدا، محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي در جمع عوامل برنامه‌هاي راديويي كه به مناطق عملياتي براي پوشش رسانه‌اي فعاليت‌ كاروان‌هاي راهيان نور اعزام شده بودند با بيان نكته فوق اظهار كرد: دفاع مقدس برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي ايران است و هر قدر كه ما به جلوتر مي‌رويم بيش از پيش به ارزش‌هايي كه در آن دوران خلق شده و هنجارها و رفتارهايي كه نهادينه شده است پي مي‌بريم و اگر هم‌اكنون شاهد توسعه، پيشرفت، خلاقيت و نوآوري در عرصه‌هاي مختلف كشور هستيم و اگر اصرار بر عدم وابستگي به قدرت‌هاي شرق و غرب را داريم و با مقاومت در مقابل زورگويان و استعمارگران ايستاده‌ايم همگي اينها ريشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد.

صوفي با ذكر اين نكته كه ايجاد فرهنگ بازديد از مناطق عملياتي در قالب كاروان‌هاي راهيان نور جزو منش‌ها و رفتارهاي خوبي است كه در ايام نوروز توسط اقشار مختلف مردم در كنار ديد و بازديدهاي خانوادگي صورت مي‌پذيرد، گفت: رسانه‌ها در كنار همه فعاليت‌هايي كه انجام مي‌دهند يكي از كارهايي كه بايد صورت دهند تبيين و ترويج فرهنگ جهاد و شهادت است.

وي انعكاس رشادت‌ها، شهامت‌ها و مظلوميت‌هاي دوران جنگ تحميلي را يك تكليف ديني، ملي و ميهني برشمرد و در خصوص وظايف رسانه‌ها در قبال نسل‌هايي كه آن دوران را درك نكرده‌اند، افزود: رسانه‌هاي صوتي و تصويري به شيوه‌اي هنرمندانه و در عين حال متعهدانه، مخلصانه و دلسوزانه، اين عظمت، مظلوميت، رشادت و شهامت را به سمع و نظر مردم مي‌رسانند.

معاون صدا در جمع عوامل برنامه‌هاي راهيان نور راديو پاپيندي به اصول، ضابطه و سيستم را در ساخت برنامه‌ها ضروري برشمرد و تصريح كرد: پايبندي به مقررات، زمان و مكان نمي‌شناسد و اين جزو نقاط قوت در گزارش‌هاي راديويي ارسالي از مناطق عملياتي بود و اميدواريم همواره شاهد حفظ اين رويه نظم و انضباط و پايبندي به اصول به طور مستمر در سال‌هاي آتي باشيم.


نوشته شده در   شنبه 19 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode