ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 13 فروردين 1391     |     کد : 34737

سفر 2 میلیون گردشگر داخلی و خارجی به منطقه آزاد ارس

دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس از رشد 15 درصدی ورود گردشگر به این منطقه خبر داد و گفت: همه ساله 25 جاذبه طبیعی و تاریخی و تفریحی منطقه آزاد ارس میزبان بیش از دو میلیون گردشگر داخلی و خارجی است.

 دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس از رشد 15 درصدی ورود گردشگر به این منطقه خبر داد و گفت: همه ساله 25 جاذبه طبیعی و تاریخی و تفریحی منطقه آزاد ارس میزبان بیش از دو میلیون گردشگر داخلی و خارجی است.

عادل نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جلفا با اشاره به اینکه جاذبه‌های گردشگری منطقه در دو مسیر شرق و غرب شهر جلفا در کناره رود ارس واقع هستند، اظهار کرد: اتوبوس‌های ارس‌گردی در این دو مسیر میهمانان نوروزی را برای بهره‌مندی از طبیعت زیبا و نقاط دیدنی منطقه راهنمایی می‌کنند.

وی افزود: این اتوبوس‌ها در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر شده و از ساعت 9 صبح تا 8 شب ارس گردان و گردشگران عزیز را به صورت رایگان با مواهب طبیعی و تاریخی حاشیه رودخانه ارس آشنا می‌کنند.

نجف‌زاده افزود: این طرح از اول تا 14 فروردین دایر بوده و گردشگران می‌توانند از این تسهیلات برای تسریع در گردش و بهره‌مندی حداکثری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و تفریحی منطقه آزاد ارس استفاده کنند.

وی به استقبال کم نظیر گردشگران نوروزی از منطقه آزاد ارس در نوروز 91 اشاره کرد و افزود: تاکنون ورود گردشگران به منطقه آزاد ارس در مقایسه با مشابه سال گذشته رشد 15 درصدی داشته است.

دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس افزود: همه ساله 25 جاذبه طبیعی و تاریخی و تفریحی منطقه آزاد ارس میزبان بیش از 2 میلیون گردشگر داخلی و خارجی است و در نوروز امسال نیز در بیشترین استقبال از جاذبه‌های طبیعی آبشار آسیاب، در قسمت جاذبه‌های تاریخی کلیساهای حاشیه رودخانه ارس و در راس آنها کلیسای سنت استپانوس، در قسمت جاذبه‌های تفریحی نیز پارک کوهستان که در پهنه رودخانه ارس و در کوهپایه‌های دومین ژیو پارک خاورمیانه گسترده شده است از بیشترین استقبال برخوردار بوده‌اند.

منطقه آزاد ارس در شمال‌غرب ایران در نقطه صفر مرزی در مجاورت با کشورهای ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان استقرار یافته است.


نوشته شده در   يکشنبه 13 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode