ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 فروردين 1391     |     کد : 34705

مسوولان باید مردم را به حمایت از تولید ملی هدایت كنند

امام جمعه عجبشیر گفت: مسوولان باید مردم را به سوی حمایت از تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی هدایت كنند.

 امام جمعه عجبشیر گفت: مسوولان باید مردم را به سوی حمایت از تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی هدایت كنند.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینكه رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط جامعه، مردم، مسوولان و آینده‌نگری اقدام به نامگذاری سال‌ها در پیام نوروزی می‌كنند، افزود: انتخاب نام امسال بیانگر لزوم حمایت عمومی از تولید و خودكفایی اقتصادی است.

وی با تأكید بر لزوم عملیاتی كردن شعار رهبری در سال 91 ادامه داد: در این راستا همه اعم از مسوولان و اقشار مختلف مردم جامعه باید در حمایت از تولیدات داخلی گام بردارند چرا كه این مهم علاوه بر ارتقای انگیزه در بین تولیدكنندگان و سرمایه‌ گذاران داخلی منجر به عدم واردات كالای خارجی نیز می شود.

وی با بیان اینكه مردم ایران باید نسبت به مصرف تولیدات داخلی تعصب داشته باشند، اضافه كرد: تولیدكنندگان داخلی نیز باید در راستای توجه به نیازهای مردم به ارتقای كیفیت تولیدات خود اهتمام ورزند تا فرهنگ مصرف كالای داخلی به درستی در كشور نهادینه شود.

وی با اشاره به اینكه روز جمهوری اسلامی از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی كشور است، اظهار كرد: ملت ایران باید این روز را به عنوان عید جشن بگیرند‌.

وی گفت: 12 فروردین سال 58 مردم آگاه و اسلام محور ایران با تبعیت از مراد خود امام خمینی(ره)، جمهوری اسلامی را كه كامل‌ترین و جامع‌ترین نوع حكومت مردم‌سالاری بر مبنای فضیلت و كمال انسانی است را با رأی قاطع 98,2 درصدی انتخاب كردند.

امام جمعه عجبشیر ادامه داد: تمام مسوولان و مردم باید این روز بزرگ و مهم در تاریخ كشور را بزرگ شمرده و حق بزرگداشت آن را تمام و كمال ادا كنند.

شربیانی، افزود: با اینكه 33 سال از عمر با بركت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، مردم با تبعیت از ولی‌فقیه زمان خود و با شركت گسترده و آگاهانه در صحنه های انقلاب، وفاداری خود را با تمام وجود به جمهوری اسلامی ایران ثابت كرده اند.

شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 كیلومتری جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 11 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode