ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 فروردين 1391     |     کد : 34691

12 فروردین روز وحدت و ظهور شخصیت واقعی ایرانیان است

سازمان‌ها، ادارات و نهادهای آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند: 12 فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و ظهور شخصیت ‏واقعی مردم ایران است.

 سازمان‌ها، ادارات و نهادهای آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند: 12 فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و ظهور شخصیت ‏واقعی مردم ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سازمان‌ها و ادارات آذربایجان‌شرقی امروز با صدور بیانیه‌هایی به مناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی تصریح کردند: یوم‌الله 12 فروردین، روز تاریخی و فراموش ناشدنی و روز وحدت ملی ایرانیان و ظهور شخصیت ‏واقعی مردم ایران، تثبیت انقلاب اسلامی و روز قرار گرفتن در مسیر حکومت عدل الهی و تحقق وعده ‏خداوند در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال‌ طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران ‏اسلامی است.

سازمان‌های مختلف آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ملت شجاع، مقتدر و غیور ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت ‏در امتحانات بزرگ سال گذشته نیز همچون راهپیمایی عظیم و مردمی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار بنیادی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اثبات کردند، خاطرنشان کردند: ملت سرافراز ایران اسلامی در طول 33 سال اخیر نشان داده‌اند که با سربلندی و سرافرازی از کوران حوادث عبور کرده و همچنان در مسیر تحکیم حکومت الله ثابت‌ قدم هستند.

در این بیانیه‌ها آمده است: 12 فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی ‏مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر است و امروز به سوی افق سند چشم‌انداز 20 ساله با شتاب در حرکت هستیم.

سازمان‌ها و ادارات آذربایجان‌‌شرقی در بیانیه‌های خود از 12 فروردین به عنوان روز جریان یافتن خون تازه در شریان‌های هستی ایران، بخشیدن ‏جانی دوباره به پیکر اسلام و دمیدن روح امید در کالبد زمانه و نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل یاد کردند و در ادامه مطالب خود آورده‌اند: در این روز فرخنده مردم بصیر ایران، طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژیم ستمشاهی را برچیده و ‏دست رد بر سینه دشمنان خارجی زدند و به دوران سیاه استعمار و استبداد ستم‌شاهی در ایران پایان ‏دادند.

این بیانیه‌ها می‌افزاید: ملت با بصیرت، غیور و مقتدر ایران اسلامی که وحدت و تبعیت از ولایت فقیه را همواره چراغ راه خود قرار داده‌اند در طول بیش از سه دهه عمر پرثمر انقلاب اسلامی لحظه‌ای از آرمان‌های امام راحل و شهیدان غافل نبوده و با تعهد دینی و انقلابی و پیروی از رهنمودهای حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مسیر تعالی اسلام و ایران کوشیده‌اند.

سازمان‌ها و ادارات آذربایجان‌‌شرقی با تاکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال جاری می‌افزایند: ملت ایران در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای "مدظله‌العالی" به نام سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین شده است، با عزم و اراده راسخ زمینه پیشرفت‌های شگرف در عرصه‌های مختلف را فراهم نموده و این شعار را به باور و فرهنگی عمومی تبدیل خواهند کرد.

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، اداره آموزش و پرورش، نیروهای نظامی و انتظامی، ادارات کل ورزش و جوانان، دادگستری، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، ستاد اقامه نماز استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از جمله صادرکنندگان بیانیه به مناسبت 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی بودند. 


نوشته شده در   جمعه 11 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode