ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 8 فروردين 1391     |     کد : 34597

منطقه آزاد ارس به یکی از قطب‌های بزرگ گردشگری کشور تبدیل می‌شود

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از تبدیل منطقه آزاد ارس به یکی از قطب‌های بزرگ گردشگری کشور خبر داد.

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور:
منطقه آزاد ارس به یکی از قطب‌های بزرگ گردشگری کشور تبدیل می‌شود 
ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از تبدیل منطقه آزاد ارس به یکی از قطب‌های بزرگ گردشگری کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، حسن قدمگاهی در بازدید از فعالیت‌های تسهیلات سفرهای نوروزی در منطقه آزاد ارس در ایام نوروز 91 به پویایی و تغییرات اساسی برای رفاه حال گردشگران اذعان کرد.

وی هم مرز بودن منطقه آزاد ارس با سه کشور را یکی از مزیت‌های بزرگ برای این منطقه دانست و گفت: منطقه آزاد ارس هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ گردشگری رشد صعودی خوبی دارد و بهره‌مندی از مزیت‌های منطقه‌ای و زیرساختی آن این منطقه را به زودی به یک مقصد جدید اقتصادی و گردشگری تبدیل خواهد کرد.

وی افزود: هم‌مرز بودن با کشور‌های ارمنستان و آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان این منطقه را به مرکزی برای تبادل فرهنگ‌ها تبدیل کرده است.

قدمگاهی با تاکید بر اینکه امکانات فراهم شده در منطقه آزاد ارس در مقایسه با سال‌های قبل رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: گردشگران با شیب تندی به سمت این منطقه زیبا مراجعه دارند و آینده خوبی پیش روی صنعت گردشگری و اقتصاد منطقه آزاد ارس قرار دارد.

وی هماهنگی و جدیت عوامل منطقه آزاد ارس و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و مسولان استان آذربایجان شرقی را لازمه کنترل و بهره‌برداری صحیح از صنعت گردشگری منطقه آزاد ارس دانست.

ناظر عالی ستاد تسهیلات سفر ضمن بازدید از جشنواره عشایری و جاذبه‌های گردشگری و اقامتگاه‌های دائمی و موقت، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای غنی‌سازی اوقات فراغت گردشگران و به خصوص قشر جوان و نوجوان را از بهترین برنامه‌های فرهنگی منطقه آزاد ارس دانست.

وی فعالیت‌های فرهنگی وگردشگری و اقتصادی انجام شده در منطقه آزاد ارس را خوب ارزیابی کرد و افزود: منطقه آزاد ارس در بین مناطق آزاد کشور از وضعیت بهتری برخوردار است و مزیت‌های مختلف فرهنگی و گردشگری و اقتصادی این منطقه را به زودی به قطب جدید اقتصاد و توریسم تبدیل خواهد کرد.


نوشته شده در   سه شنبه 8 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode