ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 فروردين 1391     |     کد : 34491

حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری داخلی در كشور ضروری است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری داخلی در كشور در سال جدید توسط مسوولان ضروری است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری داخلی در كشور در سال جدید توسط مسوولان ضروری است.


حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با توجه به وجود استعدادهای موجود در كشور، سرمایه گذاری در زمینه تولید محصولات مختلف موجب اشتغالزایی و خودكفایی می شود.

وی گفت با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، اهتمام مسوولان دولتی و مردم برای تحقق فرمایش معظم له در این زمینه ها ضروری است.

وی اظهاركرد: حمایت از سرمایه گذاری افراد سرمایه دار و تشویق آنها به ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در داخل كشور، موجب افزایش اشتغالزایی و جریان یافتن پول و سرمایه در داخل كشور می شود.

امام جمعه مراغه افزود: اكثر سرمایه گذاری های انجام شده در كشورهای عربی همسایه و به خصوص در امارات توسط سرمایه گذاران ایرانی صورت می گیرد كه با حمایت از آنها می توان آنها را به سرمایه گذاری در كشور ترغیب كرد.

حجت الاسلام پورمحمدی گفت: در منطقه گازی عسلویه و پارس جنوبی كه حوزه مشترك نفتی بین ایران و قطر است، این كشور كوچك توانسته با سرمایه گذاری كلان تاكنون 30 فاز در آن منطقه اجرا طی 15 سال از آن نفت برداشت و صادر می كند.

وی اظهاركرد: در كشور ما به رغم تلاش های صورت گرفته در دولت های گذشته و فعلی تنها 14 فاز در این منطقه اجرا شده و سرمایه گذاری دراین منطقه ضروی بوده و این امر با تشویق سرمایه گذاران داخلی محقق می شود.

وی با اشاره به روز جهانی آب نیز گفت: توجه به منابع آبی، صرفه جویی و استفاده مناسب از این نعمت الهی ضروری بوده و در مصارف مختلف باید از آن به صورت بهینه استفاده كرد.

وی ادامه داد: در بخش كشاورزی نیز با ارایه تسهیلات كم بهره از سوی دولت و جهاد كشاورزی به كشاورزان برای استفاده از شیوه های آبیاری نوین از جمله آبیاری بارانی و قطره ای، در مزارع و باغات از آب بهینه استفاده می شود.

وی با اشاره به سالروز تهاجم رژیم طاغوت به مدرسه فیضیه قم در سال 42 گفت: در این روز كه مصادف با سالروز شهادت امام صادق (ع) بود، دژخیمان رژیم پهلوی با حمله به این مكان مقدس و جسارت به مجلس عزاداری، عده ای از طلاب و روحانیون را مجروح و یا به شهادت رساندند.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 كیلومتری جنوب تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.




نوشته شده در   جمعه 4 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode