ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 3 فروردين 1391     |     کد : 34453

30 کشته و زخمی بر اثر حوادث رانندگی در آذربایجان‌شرقی

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: حوادث رانندگی در استان آذربایجان‌شرقی در نخستین روز فروردین 30 کشته و زخمی برجای گذاشت.

در نخستین روز فروردین 91 اتفاق افتاد
30 کشته و زخمی بر اثر حوادث رانندگی در آذربایجان‌شرقی
مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: حوادث رانندگی در استان آذربایجان‌شرقی در نخستین روز فروردین 30 کشته و زخمی برجای گذاشت.

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: در یکی از حوادث رانندگی در نخستین روز فروردین 1391 اتوبوس تهران ـ ارمنستان (ایروان) در محور جلفا ـ مرند واژگون شد که بر اثر آن 23 مسافر این اتوبوس کشته و زخمی شدند.

وی افزود: این اتوبوس در پنج کیلومتری جاده جلفا ـ مرند روبه‌روی شهرک صنعتی مرند واژگون شد و در اثر آن دو نفر از مسافران کشته و 21 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی افزود: پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی، گروه‌های اورژانس منطقه یک و دو مرند، کشکسرای، عریان تپه، یامچی و همچنین آمبولانس هلال احمر و بیمارستان مرند در محل حاضر و مصدومان سانحه را به بیمارستان مرند انتقال دادند

حسینقلی‌زاده وضعیت عمومی مجروحان این حادثه رانندگی را نسبتا خوب اعلام کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی همچنین اضافه کرد: همچنین یک دستگاه خودرو سواری پراید در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) نرسیده به پلیس راه تبریز واژگون شد که بر اثر این حادثه دو نفر از سرنشینان این خودرو کشته و چهار تن دیگر مجروح شدند که توسط آمبولانس‌های منطقه 11 تبریز و هلال احمر مصدومان این حادثه به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

حسینقلی‌زاده همچنین گفت: متاسفانه در حادثه دیگر نیز یک بچه پنج ساله در روستای "کردکندی" از توابع شهرستان‌ بستان‌‌آباد زیر کامیون مانده و فوت کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها تعداد قابل توجهی از تصادفات رانندگی (بالای 70 درصد) برون شهری در نزدیکی شهرها (30 کیلومتری) اتفاق می‌افتد که خواب‌آلودگی و خستگی رانندگان علت اصلی آنها است.

وی از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگی در اولین پارکینگ جاده‌ای استراحت کنند.


نوشته شده در   پنجشنبه 3 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode