ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 اسفند 1390     |     کد : 34010

محصول جديد فولكس واگن

شركت فولكس واگن سال 2011 با ارائه محصول خلاقانه‌ای همچون Volkswagen Beetle سر و صدای زیادی در رسانه‌های خبری به راه انداخت.

 
جام جم آنلاين: شركت فولكس واگن سال 2011 با ارائه محصول خلاقانه‌ای همچون Volkswagen Beetle سر و صدای زیادی در رسانه‌های خبری به راه انداخت.

اما تنها با گذشت چند ماه و در حالی كه زمان چندانی به برگزاری نمایشگاه خودروی شیكاگو در سال 2012 باقی نمانده، قرار است در این آوردگاه دیدنی، سومین مدل از این سوسك تندرو و دوست‌داشتنی رونمایی شود.

این مدل جدید كه TDI نام دارد مجهز به سیستم موتوری دیزل پاك است و بنا به گفته مهندسان فولكس واگن از ضریب آلایندگی بسیار پایینی برخوردار است.

فروش جهانی این خودرو كه در كلاس خودروهای كوپه شهری تنها محصول مجهز به سیستم دیزل پاك به شمار می‌آید تابستان 2012 آغاز می‌شود و جالب این‌كه به عنوان مدل 2013 ارائه می‌شود!

مهم‌ترین تفاوت TDI با سایر مدل‌های بيتل در زیر پوسته ظاهری و سیستم موتوری آن نهفته است. این مدل جدید به موتور توربوشارژ 2 لیتری و تزریق مستقیم مجهز است كه توان حركتی 140 اسب بخاری برای خودرو فراهم می‌كند، البته این نخستین بار نیست كه فولكس واگن از سیستم توربوشارژ استفاده می‌كند.

در واقع این شركت از جمله پیشگامان استفاده از این فناوری و همچنین سیستم تزریق مستقیم در موتورهای دیزلی است.

مدیران ارشد این شركت اعلام كرده‌اند كه همچنان از این فناوری‌ها در مدل‌های آينده فولكس واگن استفاده خواهند كرد.

البته نگاه مهندسان فولكس واگن در مدل جدید بيتل صرفا به سیستم موتوری معطوف نبوده است، بلكه آنها تلاش كرده‌اند تا تغییراتی نیز در طراحی كلی این خودرو اعمال كنند به طوری كه در مقایسه با دو مدل قبلی كه حدفاصل سال‌های 1998 تا 2010 در بازار به فروش می‌رسیدند با محصولی جدی‌تر روبه‌رو هستیم.

گذشته از این، مدل جدید فولكس واگن بیش از 12 سانتی‌متر عریض‌تر و حدود 18سانتی‌متر طويل‌تر از مدل‌های قبلی است.

از سقف این خودرو نیز خبرهای جالبی به گوش می‌رسد، جایی كه سان روف فوق‌مدرن TDI نه‌تنها پهنای قابل توجهی دارد، بلكه تا 99 درصد مانع ورود پرتوهای ماوراءبنفش و 92 درصد انرژی حرارتی خورشید به داخل فضای خودرو می‌شود.

نمایشگر داخلی خودرو تمام رنگی و لمسی است كه راننده و سرنشینان با استفاده از آن با انبوهی از قابلیت‌ها سر و كار خواهند داشت.

بدون شك فولكس واگن با ارائه سوسك جدید خود (Beetle به معنای سوسك است) خواب‌های طلایی برای بازار خودروهای كوپه درون‌شهری دیده است.

Netcarshow - مترجم: مهدی پیرگزی


نوشته شده در   شنبه 20 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode