ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 اسفند 1390     |     کد : 33873

گوشي‌هاي LG باهوش‌تر شدند

حتما تا به حال بارها براي شما پيش آمده كه در يك جلسه خيلي مهم كاري فراموش كرده‌ايد تلفن همراهتان را در وضعيت سكوت قرار دهيد ...

جام جم آنلاين: حتما تا به حال بارها براي شما پيش آمده كه در يك جلسه خيلي مهم كاري فراموش كرده‌ايد تلفن همراهتان را در وضعيت سكوت قرار دهيد يا هنگامي كه در رختخواب نرم و گرمتان مشغول ديدن خواب‌هاي شيريني هستيد، يك پيام تبليغاتي بي‌محل شما را از كاخ روياهايتان بيرون كشيده است.

نگراني‌ها از اين بابت به انتها رسيده. كمپاني ال.جي كه در توليد و عرضه لوازم خانگي و ديجيتالي باكيفيت و ارزان‌قيمت شهره عام و خاص است، اخيرا از يك اختراع جديد در محصولات همراه و هوشمندش استفاده كرده كه به صورت اتوماتيك شرايط محصولات همراه را از يك محيط به محيط ديگر تغيير مي‌دهد.

داريم از نشانگرهايي صحبت مي‌كنيم كه شرايط دلخواه شما را در خود ذخيره دارند. «تگ» نامي است كه با اين ابزار كوچك هوشمند داده شده و مثل كارت‌هاي هوشمند مترو يا اتوبوس اطلاعات اندكي را در خود نگه مي‌دارند.

اين اطلاعات فقط وقتي ‌دستگاه مورد نظر به نزديكي «تگ» آورده شود يا آن را لمس نمايد، جابه‌جا شده و اتفاق هيجان‌انگيزي برايتان مي‌افتد. همين قابليت كوچك ‌ به‌گوشي جديد ال.جي روح قدرتمندي دميده كه آن را به واقع به يك گوشي باهوش تبديل مي‌كند.

آپتيموس ال.تي.اي تگ (LG Optimus LTE Tag) شايد به نظر نامي طولاني براي يك گوشي هوشمند امروزي باشد، اما يك دنيا معني در دل خود نهفته دارد. ال.تي.اي نشان پشتيباني اين گوشي از نسل چهارم ارتباطات و شبكه تلفن‌هاي همراه است و تگ نشان از آن دارد كه اين گوشي جديد ال.جي مجهز به سامانه ارتباط حوزه نزديك نيز هست.

همراهي اين دو تكنولوژي مدرن در كنار يكديگر به خريدار، نويد داشتن ابزاري چند كاربردي را مي‌دهد كه علاوه بر توانايي ارتباطات تصويري و پرسرعت با شبكه، قادر است روش زندگي شما را نيز تشخيص داده و در هر موقعيتي با توجه به آنچه شما تعريف كرده‌ايد، تنظيمات گوشي را تغيير داده و به زندگيتان هويتي هوشمند ببخشد.

همچنين سامانه ارتباط حوزه نزديك به شما اجازه خواهد داد تا اگر روزي امكانات بانكي اجازه داد بتوانيد از گوشي هوشمند و زيباي جديد‌ خود به جاي كيف پول يا كارت مترو و حتي كارت شناسايي استفاده كنيد.

مديران شركت ال.جي اعتقاد دارند كه خريداران گوشي‌هاي آپتيموس ال.تي.اي تگ آنها فقط يك گوشي نمي‌خرند. گوشي باريك، سبك و زيباي آنها با تجهيز به پردازنده دو هسته‌اي 1.2 گيگاهرتزي و صفحه نمايش بزرگ 4.3 اينچي، باتري 1700 ميلي آمپري و دو دوربين با كيفيت عالي در واقع مجموعه بي‌نظيري از كليه امكانات يك زندگي ديجيتالي به سبك امروزي را در خود نهفته دارد كه مي‌توان با آن دنياي وب را با سرعتي افسانه‌اي مرور كرد، عكس گرفت، در كنفرانس‌هاي آنلاين به صورت تصويري حضور پيدا كرد، با شرايط محيطي تنظيمات را تغيير داد و از همه مهم‌تر از ارتباط دوستانه گوشي ال.جي خود با ساير لوازم خانگي هوشمند نهايت لذت و آرامش را تجربه كرد.

اين گوشي فعلا فقط در كره جنوبي توزيع شده است، اما انتظار مي‌رود بزودي به ساير بازارهاي دنيا نيز عرضه شود.

شهرام يزدان‌پناه - گروه دانش


نوشته شده در   چهارشنبه 17 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode