ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 اسفند 1390     |     کد : 33868

کنگره جهاني موبايل

کنگره جهانی موبايل یکی از رویدادهای مهم در دنیای تکنولوژی در بارسلونا اسپانیا برگزار شد.

جام جم آنلاين: کنگره جهانی موبايل یکی از رویدادهای مهم در دنیای تکنولوژی در بارسلونا اسپانیا برگزار شد.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از يورونيوز، بیش 70 هزار نفر از کشورهاي سراسر جهان برای دیدن تازه ترین محصولات 1400 شرکت به بارسلونا آمدند و اغلب شرکت‌ها و نام های تجاری به استثناي اپل در این نمایشگاه حضور داشتند.

شرکت کره ای ال جی، محصول جدید خود، تلفن همراه "اوپتیموس 4 ایکس" با وضوح بالا و با چهار پردازشگر را عرضه کرد. این دستگاه دارای کارت گرافیکی بسیار قوی و یک حافظه داخلی شانزده گیگابایتی است. ال جی ادعا می کند این، یکی از بهترین دستگاه ها برای بازی های کامپیوتری با وضوح بالا است.

شرکت نوکیا با تلفن های همراه هوشمند لومیا با صفحه نمایش ساده به این نمایشگاه آمده بود. لومینای نوکیا با سیستم عامل ویندوز کار می کنند که به نسبت سایر محصولات حاضر در نمایشگاه که عموما به آندروید مجهز هستند، در اقلیت بود.

قیمت نوکیا لومیا از 250 یورو شروع می شود.

شرکت تایوانی آسوس، محصولی به نام "پد فون" عرضه کرده که با استفاده از همان حافظه تلفن، قابلیت تبدیل شدن به لپ تاپ را نیز دارد. قیمت این ابزار که به یک قلم ویژه برای جواب دادن به تلفن مجهز است، هنوز اعلام نشده است.

شرکت سوئدی "دورو" به مصرف کنندگان سالمند فکر کرده است و با ارائه یک نرم افزار مخصوص، به آنها کمک می کند از تلفن هوشمند که گاهی بسیار پیچیده است، راحتتر استفاده کنند. علائم و نمادهای کنترلی آن بزرگ و صفحه نمایش بسیار ساده است. نرم افزار آن امکان کنترل از راه دور شخص دارنده تلفن را به برخی وبسایت های حمایت از سالمندان نیز می دهد.

در میان شرکت های کوچکتر، شرکت دیگری از سوئد به نام اسکالادو تلفنی با امکان عکاسی ویژه ارائه کرده است. با این تلفن می توان تصاویر حاشیه ای و نامناسب از میان یک عکس را براحتی پاک کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode