ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 11 اسفند 1390     |     کد : 33591

تلفن همراه آندرویدی جدید با نمایشگرهای 3 تا 4 اینچی

یک شرکت ژاپنی تولیدکننده محصولات الکترونیک مصرفی در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از سه مدل تلفن همراه هوشمند جدید رونمایی می کند که نمایشگر آنها بین 3.5 تا 4.4 اینج است.

یک شرکت ژاپنی تولیدکننده محصولات الکترونیک مصرفی در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از سه مدل تلفن همراه هوشمند جدید رونمایی می کند که نمایشگر آنها بین 3.5 تا 4.4 اینج است.
به گزارش خبرگزاری مهر، کنگره جهانی موبایل امروز 27 فوریه در شهر بارسلونای اسپانیا آغاز به کار می کند.
شرکت سونی اعلام کرده است که در این گردهمایی بزرگ سازندگان دستگاهها، فناوریها، تجهیزات و زیرساختهای موبایل از سه محصول جدید خود از سری تلفنهای همراه هوشمند Xperia رونمایی می کند. تمام این مدلها به شبکه سرگرمی سونی (Sony Entertainment Network) دسترسی دارند.

Sony Xperia S

این مدل پیش از این در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی لاس وگاس 2012 رونمایی شده بود. اما به دلیل اینکه این تلفن همراه هوشمند ظرف روزهای آینده وارد بازار می شود حضور آن در کنگره جهانی موبایل می تواند به یک فرصت مناسب برای جذب مشتری بیشتر تبدیل شود.

این دستگاه که یک نمایشگر 4.4 اینچی دارد از بدنه یکپارچه آلومینیومی و فناوری WhiteMagic برخوردار است. این فناوری می تواند حداکثر بهینه سازی و نور نمایشگر را در تمام شرایط استفاده تضمین کند.
Sony Xperia P

این مدل جدید "ایکس- پریا" دارای یک پردازشگر دو هسته ای 1 گیگاهرتزی، دوربین 8 مگاپیکسلی، امکان ثبت ویدیو در کیفیت HD و عکاسی پانورامیک است.

ماژول فناوری NFC برای استفاده از سرویسهای "ارتباطات زمینه نزدیک" و پرداختهای از راه موبایل و سیستم عامل آندروئید 2.3 با قابلیت به ارتقاء به آندروئید 4.0 بستنی نانی تا نیمه دوم سال از دیگر ویژگیهای این محصول است.

Sony Xperia U

براساس گزارش وب نیوز، ویژگی مهم این تلفن همراه هوشمند سونی داشتن شفاف بودن قسمت پایین بدنه است. این قسمت شفاف می تواند با عکسها یا فیلمهایی که روی نمایشگر هستند رنگ آمیزی شود. به همین علت، این دستگاه از نظر زیباشناختی و سرگرمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

پردازشگر این محصول نیز همانند "ایکس- پریا- پی" یک تراشه دو هسته ای 1 گیگاهرتزی است، اما دوربین آن به 5 مگاپیکسل رضایت می دهد.


نوشته شده در   پنجشنبه 11 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode