ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1390     |     کد : 33094

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی: کاندیداها نباید برای خوشایند مردم تنها به انتقاد اکتفا کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: انتقاد صرف و پر سر و صدا از دولت و عملکرد مسئولان برای جلب رای مردم کار درستی نبوده و کاندیداها نباید برای خوشایند مردم تنها به انتقاد اکتفا کنند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: انتقاد صرف و پر سر و صدا از دولت و عملکرد مسئولان برای جلب رای مردم کار درستی نبوده و کاندیداها نباید برای خوشایند مردم تنها به انتقاد اکتفا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در همایش تبیین اخلاق انتخاباتی، بر ضرروت توجه به قانون در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

وی با اشاره به تجارب حضور خود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تبلیغات پرهزینه و اسراف موجب جلب آرای بیشتر نخواهد شد و تبلیغات زیاد و غیرضروری نیز مشکل دارد.

امام جمعه تبریز یادآور شد: عمل به قانون نیز مورد دیگری است که باید مورد توجه کاندیداها بوده در جریان تبلیغات توجه به پاکیزه ماندن محیط شهری و رعایت حقوق دیگر کاندیداها ضروری است.

آیت‌الله مجتهدشبستری یادآور شد: انتقاد صرف و پر سر و صدا از دولت و عملکرد مسئولان برای جلب رای مردم کار درستی نبوده و کاندیداها نباید برای خوشایند مردم تنها به انتقاد اکتفا کنند.

کاندیداها وعده‌های غیرقابل عمل به مردم ندهند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی یادآورشد: کاندیداها وعده‌های غیرقابل عمل به مردم ندهند،متاسفانه مواردی از این وعده‌های غیرقابل تحقق به مردم دیده شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی در جامعه، تبلیغات اضافی موجب نتیجه معکوس در میان مردم و جامعه خواهد شد.

برخی کاندیداها در موهومات به سر می‌برند

مجتهدشبستری تاکید کرد: برخی کاندیداها در موهومات به سر می‌برند و خیال می‌کنند رای اول شهر متعلق به آنان است.

وی اضافه کرد: کاندیداها از هم اکنون از تصور نادرست احتمال تقلب در انتخابات پرهیز کنند چرا که در جمهوری اسلامی ایران امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد.

امام جمعه تبریز بیان کرد: معنای رد صلاحیت کسانی که توسط هیئت‌های مختلف صلاحیت آنان تایید نشده به معنای عدم شایستگی فردی و هویتی آنان برای مشاغل و پست‌های دیگر نیست.


نوشته شده در   سه شنبه 2 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode