ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 1 اسفند 1390     |     کد : 33013

تأمین نقدینگی پایان سال؛ پایان دلار دو نرخی!

رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه تمهیدات لازم برای تامین نقدینگی ایام پایانی سال اندیشیده شده است، گفت:‌ از این پس دلار دو نرخی نخواهیم داشت.

بهمنی: نرخ دلار همان 1226 تومان است!
تأمین نقدینگی پایان سال؛ پایان دلار دو نرخی!

همشهری آنلاین: رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه تمهیدات لازم برای تامین نقدینگی ایام پایانی سال اندیشیده شده است، گفت:‌ از این پس دلار دو نرخی نخواهیم داشت.

مهر نوشت: محمد بهمنی امروز در حاشیه اولین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در جمع خبرنگاران در مورد تامین ارز مورد نیاز مسافران گفت: برای تامین ارز مورد نیاز متقاضیان بانک مرکزی برنامه ریزی کرده است و این موضوع را در دستور کار دارد.

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه از این پس دلار دو نرخی در کشور نخواهیم داشت و نرخ دلار همان 1226 تومان است، در مورد حواله ارزی عنوان کرد: تمام بانک‌ها حواله ارزی را انجام می‌دهند و ارز مورد نیاز تمام وارد کنندگان تامین می‌شود.

وی درباره تامین نقدینگی مورد نیاز روزهای پایان سال گفت: تمهیدات لازم برای تامین نقدینگی ایام پایان سال اندیشیده شده است و برای پایان سال با مشکل تامین نقدینگی مواجه نخواهیم شد.

بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که از این پس از افزایش بی‌رویه شعب بانک‌ها جلوگیری می‌شود، افزود: تعداد شعب بانک‌ها باید براساس میزان سرمایه، عملکرد و ارایه اطلاعات شفاف به بانک مرکزی باشد.

وی تاکید کرد‌: بانک‌ها باید اطلاعات درخواستی از سوی بانک مرکزی را به این بانک ارایه کند در غیر این صورت بانک مرکزی مجوز افزایش تعداد شعب را برای آنها صادر نخواهد کرد و در صورتی که عملکرد و سرمایه بانک‌ها مناسب باشد مجوز افتتاح شعب صادر می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: از این پس تمام بانکها برای افتتاح و تاسیس باید شناسایی و کنترل شوند و در صورتی که شرایط آنها محرز باشد، هیچ مشکلی برای تاسیس نخواهند داشت.


نوشته شده در   دوشنبه 1 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode