ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 27 بهمن 1390     |     کد : 32830

قلم زرین جایزه ادبی تبریز 29 بهمن در دست برگزیدگان قرار می‌گیرد

رئیس ستاد برگزاری نخستین جشنواره جایزه ادبی تبریز، از معرفی برترین‌های این رویداد ادبی و اعطای قلم زرین جایزه ادبی تبریز در تاریخ 29 بهمن ماه سال‌جاری همزمان با قیام خونین مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 خبر داد.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره جایزه ادبی تبریز:
قلم زرین جایزه ادبی تبریز 29 بهمن در دست برگزیدگان قرار می‌گیرد
رئیس ستاد برگزاری نخستین جشنواره جایزه ادبی تبریز، از معرفی برترین‌های این رویداد ادبی و اعطای قلم زرین جایزه ادبی تبریز در تاریخ 29 بهمن ماه سال‌جاری همزمان با قیام خونین مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، سید رضا علوی با اشاره به خاتمه داوری نهایی آثار ارائه شده به نخستین جایزه ادبی تبریز گفت: همه امور اجرایی و دبیرخانه‌ای این رخداد فرهنگی و ادبی به پایان رسیده و ستاد برگزاری جایزه ادبی تبریز در حال انجام مقدمات برگزاری آیین اختتام آن است.

وی افزود: این رخداد ادبی با آنکه نخستین دور برگزاری خود را تجربه می‌کرد، شاهد آثار ممتاز و فاخری از هنرمندان و نویسندگان محترم سراسر کشور بود که این امر، مایه مباهات و افتخار ستاد برگزاری جشنواره است.

علوی خاطرنشان کرد: جایزه ادبی تبریز پذیرای آثار متعدد از نویسندگان و شاعرانی بود که به جریان‌های نو و اصیل شعر و داستان امروز ایران مسلط بودند و این‌گونه توانستند به تجربه‌ای ماندگار در فرهنگ و هنر این شهر تبدیل شوند.

وی یادآور شد: در حدود 7 هزار و 600 اثر با مضامین مختلف در دو بخش شعر و داستان کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در این میان شاعران با 4 هزار و 200 اثر ارسالی و نویسندگان با 3 هزار و 400 اثر، در این رخداد فرهنگی مشارکت کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اضافه کرد: داوری چندمرحله‌ای آثار راه یافته به این جشنواره، یکی از دشوارترین و پرکارترین داوری‌ها در میان دیگر جشنواره‌ها بود و هیئت های داوری در هر مرحله مدت‌ها بر سر تک تک آثار راه یافته به مرحله بعدی، بحث می‌کردند.

علوی اشاره کرد: آثار ممتاز هر بخش طی آیین اختتامیه که روز 29 بهمن‌ماه راس ساعت 15:30 در محل سینما ناجی تبریز واقع در اول سربالایی ولیعصر، معرفی خواهند شد و بر اساس اعلام فراخوان جوایزی ارزنده به نفرات اول تا سوم جشنواره اعطا خواهد شد و نفرات چهارم تا دهم هر بخش نیز هدایای ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد.

وی گفت: برگزیدگان بخش ویژه جایزه ادبی شامل کم سن‌ترین و مسن‌ترین شرکت‌کننده نیز جوایز بخش ویژه را دریافت خواهند کرد.

علوی، از عموم علاقه‌مندان دعوت کرد با حضور در آیین اختتام جایزه ادبی تبریز، در ضیافت پایانی این رخداد فرهنگی شریک لحظات درخشش هنرمندانی باشند که از شهرهای مختلف ایران به تبریز آمده‌اند.

رئیس ستاد برگزاری جایزه ادبی تبریز اضافه کرد: آثار برتر هر بخش اندکی پس از آیین اختتامیه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به نشانی www.culture.tabriz.ir قرار خواهد گرفت و عموم شرکت‌کنندگان و نویسندگان می‌توانند با مراجعه به بخش مشخص شده این آثار را مشاهده کنند.

وی تاکید کرد: این بخش در حال حاضر فعال نیست و از روز 29 بهمن، بعد از آیین اختتام قابل دسترسی خواهد بود.


نوشته شده در   پنجشنبه 27 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode