ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 20 بهمن 1390     |     کد : 32523

فرياد ابوذرها راه را بر بيگانگان خواهد بست

مشاور استاندار آذربايجان شرقي گفت: ولايت ، کليد تمسک به قرآن و اهل بيت است و فرياد ابوذرها راه را بر بيگانگان خواهد بست.

مشاور استاندار آذربايجان شرقي در امور روحانيت :

فرياد ابوذرها راه را بر بيگانگان خواهد بست

مشاور استاندار آذربايجان شرقي گفت: ولايت ، کليد تمسک به قرآن و اهل بيت است و فرياد ابوذرها راه را بر بيگانگان خواهد بست.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، همزمان با دهه فجر ، همايش تجليل از فعالان قرآني و فرهنگي ، ، 17 بهمن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ، با حضور 300 نفر از خواهران هيئات مذهبي انصار المهدي و الزهرا ، با سخنراني حجت الاسلام قهرمان احمدي برگزار شد .

حجت الاسلام احمدي طي سخناني به نقش زنان در اسلام و دفاع از حريم ولايت ، علي الخصوص در صدر اسلام توسط حضرت خديجه ، حضرت زهرا و حضرت زينب سلام الله عليهما ، اشاره نمود و افزود: زنان جامعه ما هم به تبعيت از آنان در عرصه هاي خطير انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس ، دفع فتنه و ... همگام با مردان ، از عفت ، حيثيت ، و حريم اسلام و ولايت فقيه ، با تمام توان ، مقاومت و ايستادگي کردند.

وي تاكيد كرد : عفاف و حجاب مقوله اي است که مطابق با فطرت و طبيعت زن بوده و نوعي مصونيت براي آنان محسوب مي شود و فعاليت هاي اجتماعي زنان نبايد نقش «همسري»و «مادري» تحت الشعاع قرار داده و از آن صرف نظر کنند و مناسبات تمدن تکنولوژيک ، اين دو وجه از وجود زنانه را از متن به حاشيه نبرد .

مشاور استاندار آذربايجان شرقي در امور روحانيت تصريح کرد: مدافعان و مدعيان يک جانبه حقوق بشر ، عفاف و حجاب را دستاويزي براي به حاشيه کشاندن تعاليم اسلام قرار داده اند.

احمدي به پيامدهاي نظم نوين جهاني ، پيشرفتهاي علمي و صنعتي که فاقد لايه هاي عميق تهذيب و اخلاقي بود ، مرزهاي جغرافيائي را در نورديده و تهاجم و شبيه خون فرهنگي را دامن زده است و به تبليغ بي بند و باري و فساد منجر گرديد تا اراده جوانان را سست نموده با جاده صاف کني فيلمهاي مستهجن هاليوود ، زمينه نفوذ آمريکا را هموار نمايند .

وي گفت: با استمداد از قرآن و ائمه اطهار ، و سکانداري مقام معظم رهبري ، کشتي پر تلاطم انقلاب در بحر مواج فتنه ها و طوفان استکبار ، به سلامت به ساحل نجات خواهد رسيد .


نوشته شده در   پنجشنبه 20 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode