ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 20 بهمن 1390     |     کد : 32501

قدرت تاكتیكی تراكتورسازی فرصت بازی خوب را از صنعت نفت گرفت

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: قدرت تاكتیكی بالا و سردی هوا، فرصت بازی خوب را از صنعت نفت آبادان سلب كرد.

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: قدرت تاكتیكی بالا و سردی هوا، فرصت بازی خوب را از صنعت نفت آبادان سلب كرد.


امیر قلعه نویی شامگاه چهارشنبه و به دنبال كسب برتری پرگل چهار بر یك تیمش مقابل صنعت نفت، در جمع خبرنگاران اظهاركرد: بازیكنانم در بازی امروز ازهر نظر عالی بودند و با ارایه یك بازی خوب سه امتیاز مهم و حساس را برای تیم به دست آوردند.

وی با اشاره به اتفاقات بازی با استقلال، افزود: بلایی كه در این بازی سر تیم آوردند از نظر روحی و روانی به تیم ضربه زد و زمان می برد تا تیم دوباره به شرایط قبل از بازی با استقلال برگردد و خوشبختانه نتیجه بازی امروز تا حدودی در فراهم شدن این شرایط به تیم و بازیكنان كمك كرد.

قلعه نویی گفت: تراكتورسازی رفته رفته و با توجه به رفع مصدومیت بازیكنان و اضافه شدن آنها به تركیب تیم در شرایط آرمانی قرار می گیرد.

وی بیان كرد: در نتیجه بازی امروز تمام بازیكنان تاثیرگذار بودند و این پیروزی حاصل تلاش جمعی بود.

قلعه نویی افزود: البته در بین دو نیمه از بازیكنان خواستم برای زدن گل بیشتر پا در میدان بگذارند و حریف را دست كم نگیرند و به آن احترام بگذارند.

وی گفت: بازی با صنعت نفت برای ما تمام شده است و بازیكنان نیز به این طرز تفكر رسیده اند و این برای تیم در ادامه رقابت ها مفید خواهد بود.

وی همچنین با ابراز خوشحالی از نتیجه گرفتن تیم، خاطرنشان كرد: بهترین دوران زندگی ام در تبریز در حال رقم خوردن است و با اینكه روزهای اول پیوستنم به این تیم شاید كمی تردید داشتم اما از تصمیم و انتخابم در این مورد خوشحالم و امیدوارم با گرفتن نتیجه جوابگوی محبت مردم استان و هواداران تیم باشم.

تراكتورسازی تبریز در هفته بیست و پنجم از رقابت های لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان به برتری چهار بر یك دست یافت و با 46 امتیاز فاصله امتیازی خود با تیم های صدرنشین را كاهش داد.



نوشته شده در   پنجشنبه 20 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode