ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 بهمن 1390     |     کد : 32215

امام جمعه تبریز بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی تاكید كرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاكید كرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاكید كرد.


آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینكه نباید اجازه دهیم انتخابات عامل تفرقه شود، گفت: امروز اسلام با عظمت هرچه تمام تر در حال پیشروی است و چشم مسلمانان و آزادگان جهان به پیشرفت های ایران اسلامی دوخته شده است.

وی افزود: با توجه به بیداری اسلامی در منطقه و الگوگیری مسلمانان جهان از ملت ایران و همچنین با توجه به نزدیكی انتخابات، امروز ضرورت وحدت میان آحاد ملت بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع جوانان شركت كننده در اجلاس بیداری اسلامی،‌ گفت: این رهنمودها فقط به جوانان اختصاص ندارد، بلكه تمام مسلمانان جهان باید آنها را سرلوحه كار خود قرار دهند.

وی تاكید كرد: مردم ایران با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و ماه انتخابات مجلس باردیگر ولایت مداری خود و حمایت قاطع از بیداری اسلامی در منطقه را به جهانیان اعلام خواهند كرد.

امام جمعه تبریز با مقایسه شرایط حاكم دركشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی اظهار كرد: پیشرفت هایی كه در حوزه های مختلف علمی، عمرانی، بهداشتی و رفاهی بعد از انقلاب صورت گرفته به قدری زیاد است كه مشكلات و كاستی های موجود در قبال عظمت پیشرفت ها ناچیز است.

آیت الله مجتهدشبستری با قدردانی از خدمات و تلاش های دولت برای پیشرفت روزافزون كشور گفت: مجلس و دولت باید با تلاش بیشتر مشكلات را رفع كنند.

وی اظهارامیدواری كرد نمایندگان مجلس با بررسی دقیق لایحه بودجه سال 91، از هزینه های غیر ضروری كاسته و مانع افزایش تورم و مشكلات اقتصادی مردم شوند. 



نوشته شده در   جمعه 14 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode