ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 11 بهمن 1390     |     کد : 32039

برخی افراد بیسواد در مجالس بانوان زمینه‌های انحراف را فراهم می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌شرقی، توجه به تفسیر قرآن را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: غفلت از این امر موجب می‌شود تا برخی افراد بیسواد با تفسیر به رای آیات الهی در مجالس به ویژه در مجالس بانوان زمینه‌های انحراف را فراهم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی: برخی افراد بیسواد در مجالس بانوان زمینه‌های انحراف را فراهم می‌کنند
خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌شرقی، توجه به تفسیر قرآن را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: غفلت از این امر موجب می‌شود تا برخی افراد بیسواد با تفسیر به رای آیات الهی در مجالس به ویژه در مجالس بانوان زمینه‌های انحراف را فراهم کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌شرقی، حجت‌الاسلام حمید عظیمی در همایش مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی استان اظهار داشت: آنچه امروز از موسسات قرآنی انتظار می‌رود قرار گرفتن در مسیر جریانات سیاسی نظام اسلامی و موضع‌گیری اسلامی در قبال رویدادهای موجود است.

وی اظهار داشت: موسسات قرآنی در راستای فعالیت‌های دینی خود با توجه داشتن به معانی قرآنی و عمل به مفاهیم آن باید سیره عملی آن را در بین قرآن‌آموزان ترویج دهند و یکی از این امور حمایت همه‌جانبه از نظام اسلامی است.

عظیمی توجه به تفسیر قرآن را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: غفلت از این امر سبب می‌شود تا برخی افراد بیسواد با تفسیر به رای آیات الهی در مجالس به ویژه در مجالس بانوان زمینه‌های انحراف را فراهم سازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، بر آموزش نهج‌البلاغه در موسسات قرآنی به عنوان برادر قرآن تاکید کرد و گفت: متاسفانه اهتمام در این زمینه کم است و امیدواریم گزارشات آتی حاکی از رشد آموزش این کتاب بزرگ همچنین فعالیت‌های جدی در زمینه تربیت حافظان قرآنی باشد.

وی برنامه‌ریزی بر اساس خواسته‌های رهبر معظم انقلاب را محور کار موسسات قرآنی دانست و افزود: باید اقداماتی صورت گیرد تا بعد از دو سه سال ایران اسلامی به ایده‌آل‌های خود در زمینه فعالیت‌های قرآنی دست یابد.


نوشته شده در   سه شنبه 11 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode