ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 11 بهمن 1390     |     کد : 32034

اسبقیان: حق‌ تراکتورسازی را در دیدار با وزیر ورزش می‌گیریم

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی در زمینه تراکتورسازی و استقلال تهران گفت: تراکتورسازی تبریز در این بازی به داوری باخت.

تراکتورسازی تبریز به داوری باخت
اسبقیان: حق‌ تراکتورسازی را در دیدار با وزیر ورزش می‌گیریم
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی در زمینه تراکتورسازی و استقلال تهران گفت: تراکتورسازی تبریز در این بازی به داوری باخت.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین‌اسبقیان با اظهار تاسف از ناداوری بر تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: امروز شاهد خطای صددرصد داوری بودیم و تیم تراکتورسازی مستحق این باخت نبود، تیم به داور باخت نه به تیم استقلال تهران.

وی افزود: من به عنوان متولی ورزش استان اعتراض شدید خود را با تماس تلفنی به کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کردم و خواستار تنبیه و جریمه این داور از سوی فدراسیون فوتبال شدم و رئیس فدراسیون فوتبال قول بررسی موضوع در صبح روز دوشنبه داد.

مدیرکل ورزش و جوانان اظهار داشت: من از هواداران پرشور و با غیرت همچنان خواستار حضور پرشور در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز و حمایت از تیم‌های تبریزی هستم و فوتبال تبریز همچنان جریان و ادامه داشته و به کسب افتخار فوتبال تبریز و آذربایجان‌شرقی همچنان از اهداف ماست.

وی افزود: تراکتورسازی تیم پرتوان با کادر مدیریتی قدرتمند دارد و مورد حمایت دکتر بیگی استاندار ورزش دوست استان هست و از همه تماشاگران و علاقه‌مندان فوتبال خواستار ادامه حمایت از این تیم ریشه‌دار هستم.

اسبقیان در ادامه بیان داشت: با دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان تماس تلفنی داشته و حتی حضوری دیدار خواهم داشت و اعتراض هواداران، کادر مدیریتی، هیئت فوتبال، اداره ورزش و جوانان را اعلام و احقاق حق خواهیم کرد، این داور باید تنبیه شود چون این داور 70 هزار علاقه‌مند به فوتبال را که با این شور و شوق حضور داشتند ناراحت و ناراضی کرده است و تاسف خود را اعلام می‌دارم.

مجتبی جباری با دو پنالتی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را در خانه شکست داد تا تراکتورسازی فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.

این بازی از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور 65 هزار تماشاگر برگزار شد.

گل‌های این بازی را مجتبی جباری در دقایق 43 و دقیقه پنج وقت تلف شده نیمه دوم بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


نوشته شده در   سه شنبه 11 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode