ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 بهمن 1390     |     کد : 31983

صداقت: ترکی مردود شد

داور پیشکسوت فوتبال تبریز با بیان اینکه ترکی با عملکرد ضعیف خود در بازی ‌امروز مردود شد، گفت: محسن ترکی عملکرد ضعیفی در قضاوت تیم‌های تراکتور‌سازی با استقلال از خود به جای گذاشت.

داور پیشکسوت فوتبال تبریز با بیان اینکه ترکی با عملکرد ضعیف خود در بازی ‌امروز مردود شد، گفت: محسن ترکی عملکرد ضعیفی در قضاوت تیم‌های تراکتور‌سازی با استقلال از خود به جای گذاشت.
فرهاد صداقت که داور ملی است امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: وقتی یک داور دو، سه اشتباه محرز و تأثیرگذار می‌کند، نمره ضعیفی به وی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در صحنه پنالتی اول هیچ خطایی از سوی حاج صفی صورت نگرفت و توپ به هیچ عنوان به دست وی برخورد نکرده و داور به اشتباه هم پنالتی گرفته و هم وی را اخراج کرد.

معاون سابق تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: 10ثانیه قبل از کرنر استقلال مدافع این تیم با دو پا روی بازیکن تراکتورسازی تکل رفت که این خطای محرز نیز از سوی ترکی دیده نشده و همان توپ کرنر شده و نتیجه این ضربه ایستگاهی یک پنالتی علیه تراکتورسازی و اخراج حاج صفی بود.

صداقت گفت: اشتباهات محسن ترکی به همین جا ختم نشده و وی یک ضربه پنالتی مسلم را نیز به سود تراکتورسازی نگرفت.

به گفته وی، در اواسط نیمه دوم سید محسن حسینی در محوطه جریمه استقلال صاحب یک فرصت عالی شد، اما مدافع استقلال از عقب با خطا مانع زدن ضربه حسینی شده و داور باید به خاطر خطای مدافع استقلال یک ضربه پنالتی به سود تراکتورسازی می‌گرفت که متاسفانه وی در مورد این صحنه هیچ تصمیمی نگرفت.

صداقت، پنالتی دوم استقلال را تایید کرده و اظهار داشت: تقریباً تمام اخطارهایی که قاضی مسابقه به بازیکنان نشان داد صحیح بود اما اخراج حاج صفی کاملاً اشتباه بود.

تیم استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور با دو گل تیم تراکتورسازی را شکست داد هر دو گل استقلال از نقطه پنالتی و توسط مجتبی جباری به ثمر رسید.


نوشته شده در   دوشنبه 10 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode