ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390     |     کد : 31620

لبه آتش از شنبه جايگزين تا ثريا مي‌شود

مجموعه تلویزیونی لبه آتش به کارگردانی جواد افشار و بازی حسن پورشیرازی و فرهاد قائمیان از روز شنبه اول بهمن ماه هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می‌شود.

جام جم آنلاين: مجموعه تلویزیونی "لبه آتش" به کارگردانی جواد افشار و بازی حسن پورشیرازی و فرهاد قائمیان از روز شنبه اول بهمن ماه هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می‌شود.
فرشته طالب‌زاده، مسئول روابط عمومی این پروژه در این باره به مهر گفت: مجموعه تلویزیونی "لبه آتش" بعد از تمام شدن سریال "تا ثریا" و از اول بهمن ماه هر شب از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

مجموعه 13 قسمتی "لبه آتش" به تهیه‌کنندگی حمید آخوندی وعلیرضا جلالی برای شبکه یک ساخته شده و فرودگاه پیام و وزارت امورخارجه از جمله لوکیشن‌هایی هستند که تصویربرداری در آنها انجام شده است.

حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، امیررضا دلاوری، عبدالرضا زهره کرمانی، نگین صدق‌گویا، الناز حبیبی و پرویز سنگ سهیل بازیگران آن هستند.

مجید عبدالعظیمی، محمدهادی قمیشی، حسن توشه، شهراد وثوقی و لیلا بوشهری، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، امیررضا دلاوری، عبدالرضا زهره کرمانی، اسماعیل شنگله، الناز حبیبی و پرویز سنگ سهیل بازیگران این سریال هستند.

داستان این مجموعه درباره اوج‌گیری مبارزات مردمی علیه رژیم پهلوی به رهبری امام خمینی (ره) و فرار شاه است، آمریکا با اعزام ژنرال هایزر به تهران قصد دارد با اقداماتی نظامی با انقلاب اسلامی مبارزه کند. حضور همگانی مردم مسلمان در عرصه مبارزه و پیوستن خیل عظیمی از افسران، درجه داران و سربازان به صف انقلابیون شرایط را به گونه ای دیگر رقم می‌زند.

عواملی که با این پروژه همکاری دارند عبارتند از: مدیرتصویربرداری: مهدی مجد وزیری، طراح گریم: مهری شیرازی، صدابردار: هادی افشار، مدیرتولید: شهرام دانشپور، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی‌فرد، تدوین: مریم جلالی و مجید حسنی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: هوشنگ قنواتی‌زاده، منشی صحنه: ژولیت نیکوغاسیان، عکاس: مهدی حیدری، روابط عمومی: فرشته طالب‌زاده و جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان


نوشته شده در   شنبه 1 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode