ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390     |     کد : 31604

حضور در جمع 20 تیم برتر جهان هدف فدراسیون شطرنج است

رئیس فدراسیون شطرنج، از قرار گرفتن در جمع 20 تیم برتر جهان در المپیاد هانی استانبول به عنوان هدف اصلی این فدراسیون یاد کرد.

رئیس فدراسیون شطرنج در رقابت‌های شطرنج دهه فجر تبریز:
حضور در جمع 20 تیم برتر جهان هدف فدراسیون شطرنج است
رئیس فدراسیون شطرنج، از قرار گرفتن در جمع 20 تیم برتر جهان در المپیاد هانی استانبول به عنوان هدف اصلی این فدراسیون یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان شرقی، محمدجعفر کامبوزیا در حاشیه بیستمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی دهه فجر در تبریز گفت: توسعه شطرنج همگانی در بین خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های این فدراسیون برای ترویج و رشد این رشته فکری است.
وی گفت: با همگانی کردن این رشته و بردن آن به مهد کودک‌ها، پارک‌ها و میان خانواده‌ها استعدادهای این رشته شناسایی و در رشد شطرنج کشور مثمرثمر واقع خواهد شد.
این مسئول از به‌کارگیری مربی خارجی طراز اول برای هدایت و آموزش شطرنج‌بازان ملی‌پوش خبر داد و افزود: در نظر داریم یک مربی خارجی به صورت دوره‌های سه ماه بر سر تیم‌های ملی قرار گیرد و آخرین دانش روز این رشته را به شطرنج‌بازان ملی‌پوش بیاموزد.
کامبوزیا همچنین از تلاش فدراسیون برای کسب میزبانی مسابقات مختلف بین‌المللی و فراهم کردن زمینه حضور شطرنج‌بازان مطرح در این مسابقات خبر داد.
وی اضافه کرد: تبریز که از رقابت‌های بین‌المللی جام فجر میزبانی می‌کند، این توانایی را دارد تا دیگر مسابقات را نیز به خوبی میزبانی کند و در صورت گرفتن امتیاز میزبانی مسابقات بین‌المللی، تبریز در اولویت خواهد بود.
رئیس فدراسیون شطرنج سطح فنی و کیفی رقابت‌های جام فجر تبریز را خوب برشمرد و متذکر شد: با حضور شطرنج‌بازان خوبی از کشورهای مختلف، شطرنج‌بازان ایرانی به چالش کشیده شدند و باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا تعداد بیشتری از شطرنج‌بازان خارجی و مطرح در این رقابت‌ها حضور یابند و ورزشکاران ما نیز خود را محک بزنند.


نوشته شده در   شنبه 1 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode