ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 دي 1390     |     کد : 31533

واردات بی‌رویه کالاهای چینی ناموغوب رکود بازار را رقم زده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه واردات بی‌‌رویه انواع کالا به ویژه کالاهای نامرغوب چینی بازار داخلی را با رکود مواجه کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
واردات بی‌رویه کالاهای چینی ناموغوب رکود بازار را رقم زده است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه واردات بی‌‌رویه انواع کالا به ویژه کالاهای نامرغوب چینی بازار داخلی را با رکود مواجه کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران آذربایجان ‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در دیدار جمعی با اعضای جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی با تاکید بر جلوگیری از واردات بی‌رویه برای توسعه اقتصاد داخلی اظهار کرد: واردات کالاهای ضروری مردم باید کنترل شده باشد، واردات بی‌رویه موجب بروز اشکالاتی در تولید داخلی خواهد شد.
وی ادامه داد: متاسفانه واردات بی‌‌رویه انواع کالا به ویژه کالاهای نامرغوب چینی بازار داخلی را با رکود مواجه کرده است، واردات باید حساب شده باشد و بر اساس نیازها صورت گیرد چراکه با تداوم وضعیت فعلی باید بساط تولید داخلی را جمع کنیم.
امام جمعه تبریز همچنین زمینه‌سازی برای امنیت اقتصادی سرمایه‌گذار در کشور را عامل مهمی در اشتغالزایی دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار در صورتی آماده حضور در کشور و سرمایه‌گذاری خواهد شد که از سوددهی فعالیت اقتصادی خود اطمینان حاصل کند، مسئولان باید زمینه اعتماد سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را برای توسعه اقتصاد کشور فراهم آورند.
آیت‌الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های اقتصادی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران اظهار کرد: در سی سال پس از انقلاب با وجود مشکلات اقتصادی، جنگ تحمیلی و تحریم‌ها، پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه صنعت صورت گرفته است.
دبیر جامعه اسلامی کارگران استان آذربایجان شرقی ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین کارگر و کارفرما برای بالا بردن راندمان تولید و ایجاد توسعه پایدار را از اولویت‌های کاری جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: جامعه اسلامی سعی دارد با داشتن دیدی مساوی نسبت به کارگر و کارفرما، فرهنگ فراموش شده، احترام متقابل بین کارگر و کارفرما را احیا کند.
یدالله جعفری با تاکید به اینکه قشر کارگر با پیروی از خط رهبری و ولایت فقیه، همیشه مدافع کشور و نظام جمهوری اسلامی بوده است، یادآور شد: قانون کار یادگار امام (ره) است و در صورت اصلاح باید حقوق کارگران مدنظر قرار گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد با حضور پررنگ و پرشور مردم به خصوص قشر کارگر در انتخابات، تنور انتخابات گرم‌تر شده و این حضور جواب دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی باشد.
این نشست با حضور اتحادیه انجمن‌ها، انجمن صنفی کارگران جامعه اسلامی کارگران استان و جمعی از کارفرمایان و مسئولان روابط عمومی واحدهای صنعتی برگزار شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 29 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode