ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 دي 1390     |     کد : 31249

ترور دانشمندان ایرانی موجب تحكیم وحدت ملت ایران می شود

امام جمعه بستان آباد گفت: حماقت دشمنان در ترور دانشمندان ایرانی موجب بالارفتن اراده و وحدت مردم ایران اسلامی می شود.

امام جمعه بستان آباد گفت: حماقت دشمنان در ترور دانشمندان ایرانی موجب بالارفتن اراده و وحدت مردم ایران اسلامی می شود.


حجت الاسلام سیدرضا رضوی در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای و برخورد دوگانه سازمانها و نهادهای بین المللی با موضوع تروریسم در جهان افزود: متاسفانه در جایی كه ترور مورد اجماع دشمنان و از خواسته های آنها باشد پسندیده بوده و مورد حمایت قرار می گیرد ولی روزی كه این عمل به ضرر آنها باشد به بهانه های مختلف به كشورهای دیگر حمله می كنند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با تحریمهای رنگین دشمنان از هر روزنه علیه ایران اسلامی گفت: بصیرت و آگاهی و حركت بر مسیر ولایت مردم ایران دشمنان را ناراحت كرده و هر روز با یك ترفند و روش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد می شوند.

امام جمعه بستان آباد با اشاره به فرارسیدن اربعین امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: قبام امام حسین (ع) سراسر درس انسانیت و آزادگی است و مردم ایران با تبعیت از این امام همام به وحدت واقعی و آزادگی دست یافته اند.

وی اربعین را تحقق عینیت آیات قرآن در روی زمین عنوان كرد و افزود: اگر دشمنان در آن زمان درصدد از بین بردن قرآن بودند، امروز نیز دشمنان اسلام در تلاش هستند آیات قرآنی را از بین برده و تحریف كنند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا شاهد است كه امریكا و رژیم صهیونیستی با انواع برنامه های منسجم خود در جهت دلسردی مردم برای عدم حضور در انتخابات هستند ولی مردم ما بارها نشان داده اند كه همیشه در صحنه های انتخابات حضور گسترده دارند و این بار نیز با حضور گسترده خود برنامه های آنها را به هم خواهند ریخت.



نوشته شده در   جمعه 23 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode