ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 دي 1390     |     کد : 31247

پیشرفت علمی ایران اسلامی با ترور دانشمندان متوقف نمی‌شود

امام جمعه موقت عجبشیر گفت: دشمنان بدانند پیشرفت علمی ایران اسلامی با ترور دانشمندان متوقف نمی‌شود.

 امام جمعه موقت عجبشیر گفت: دشمنان بدانند پیشرفت علمی ایران اسلامی با ترور دانشمندان متوقف نمی‌شود.


حجت الاسلام محمدحسین هاشمی، در خطبه‌های نماز جمعه این شهرافزود: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نشان‌دهنده ضعف و درماندگی دشمنان نظام اسلامی در مقابله با انقلاب است.

وی، بااشاره به ترور دانشمند جوان ایرانی توسط عوامل استكبارجهانی از جمله آمریكا و انگلیس گفت: آنها می‌خواهند با حركت‌های تروریستی خود جلوی حركت و رشد ملت ایران را بگیرند، در حالی كه این شهادت‌ها و ترورها هیچ خللی در اراده آهنین ملت ایران وارد نمی‌كند.

وی، با تاكید بر ادامه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، اظهاركرد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، تسلیم زورگویان و استكبار جهانی نمی‌شود و راه خود را در مسیر دانش صلح‌آمیز ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان كرد: جوانان ما باید ادامه دهنده راه جوانان و شهدا باشند و با الگوگیری از آن عزیزان هر روز برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی تلاش كنند.

خطیب جمعه عجبشیر، خواستار برگزاری مراسم باشكوه اربعین حسینی در این شهرستان شد و گفت: اربعین وسیله‌ای برای نجات گمراهان بوده و در فرهنگ شیعه از جایگاه بلندی برخوردار است.

هاشمی، افزود: اعتقاد به اربعین حسینی زمانی ثابت می‌شود كه شیعیان آن پابرهنه از شهرهای اطراف كربلا به سمت حرم امام حسین (ع) حركت كرده و در این راه نیز شهدای بسیاری تقدیم دین اسلام ‌كنند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره كرد و گفت: مردم در انتخابات باید به نمایندگانی رای دهند كه دارای اعتقادات بالایی باشند و تنها برای خدمت آمده باشند.

شهرستان عجبشیر با 85 هزار نفر جمعیت در98 كیلومتری جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 23 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode