ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 دي 1390     |     کد : 31149

آثار و نفرات برتر جشنواره امام حسین (ع) در تبریز معرفی شدند

آثار و نفرات برتر جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی امام حسین (ع) در تبریز معرفی شدند.

آثار و نفرات برتر جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی امام حسین (ع) در تبریز معرفی شدند.


در بخش چهره پردازی، 'رضا فلاحیان' از تبریز و نمایش 'عطف به سبز' و در بخش موسیقی صحنه از 'رامین قاسمی'، 'میلاد خاتونی' و ' بابك بابازاده' از اردبیل به عنوان گروه موسیقی نمایش 'حنجره' تقدیر شد.

در بخش طراحی صحنه از 'وحید نیك‌فرد' از تبریز به عنوان طراح صحنه نمایش 'قاب خالی' تقدیر شد.

دربخش بازیگران زن، 'لیلی نیساری' بازیگر نمایش 'روزهایی كه به یادت گذشت' از تبریز رتبه سوم، 'شادی امیری' بازیگر نمایش 'قاب خالی مادر' از تبریز رتبه دوم و 'سعیده حامد' بازیگر نمایش 'پاپانوئل و دست‌های یخ زده' از تبریز رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

در بخش بازیگران مرد، 'آرمین افتخارزاده' بازیگر نمایش 'فقط آسمان می داند' از ارومیه و 'حمید سعادت‌فر' بازیگر نمایش ' عطف به سبز' از خوی به طور مشترك رتبه سوم، ‌'احمد قهرمانی' بازیگر نمایش 'آوا' از تبریز ' شهرام خزرایی' بازیگر نمایش 'نقل سرخ' ازتبریز، 'علی فتوحی' بازیگر نمایش 'آوا' از تبریز، 'مسعود سامع' بازیگر نمایش 'هنگامی كه آسمان شكافت' از بناب، 'امیر حجازی' بازیگر نمایش ' پاپانوئل و دست‌های یخ زاده' از تبریز و 'پدرام رحمانی' بازیگر نمایش ' فقط آسمان می‌داند' از ارومیه به طور مشترك رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش كارگردانی، 'اصغر سعادت' كارگردان نمایش' حنجره‌ها' از اردبیل و 'وحید بهبدی' كارگردان نمایش 'قاب خالی ماه' از تبریز به طور مشترك رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش نمایشنامه نویسی نیز 'پدرام رحمانی' كارگردان نمایش 'فقط آسمان می‌داند' از ارومیه رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

نمایشنامه 'شبیه شیدا' نوشته 'علی پوریان' رتبه اول، نمایشنامه‌های 'ممقوت' نوشته 'امیر نصیربیگی' و 'فصل سیب' نوشته 'یعقوب صدیق جمالی' به طور مشترك رتبه دوم، نمایشنامه‌های 'مرور فرزندان خاك' نوشته 'مهدی مددی' و 'شبیه عباس' نوشته 'عدالت فرزانه' به طور مشترك رتبه سوم، نمایشنامه 'هویت سوخته' نوشته 'محمدرضا قنبری' رتبه چهارم و نمایشنامه 'تك سوار' نوشته 'محسن وظیفه پشتكوه' رتبه پنجم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

همچنین با توجه به محتوای متن ‌از نمایشنامه 'شهری در آسمان' نوشته 'یعقوب صدیق جمالی' تقدیر شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 21 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode