ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 دي 1390     |     کد : 30882

مردم با شركت گسترده در انتخابات دشمنان را مایوس خواهند كرد

امام جمعه هشترود گفت: مردم با شركت گسترده در انتخابات، ایران را سربلند و دشمنان را مایوس خواهند كرد.

 امام جمعه هشترود گفت: مردم با شركت گسترده در انتخابات، ایران را سربلند و دشمنان را مایوس خواهند كرد.

حجت الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: شركت گسترده در انتخابات مشت محكمی به وطن فروشان فراری و فتنه گران سال 88 خواهد شد.

وی گفت: دشمن درهر انتخابات بدنبال شیطنت و یاوه گویی بوده و می خواهد مردم را از نظام و انقلاب دور كند، اما غافل از اینكه این مردم عاشق ولایت و كشورشان هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی می خواهند سرنوشت كشور را خودشان تعیین كنند و به همین علت هم در 12 اسفند ماه با شركت گسترده در انتخابات باعث نابودی استكبار خواهند شد.

وی خطاب به داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: همه شما عاشق كشورتان و از نیروهای انقلابی هستید پس نباید كاری كنید كه دشمن از حضور شما سوءاستفاده كند.

وی اظهار كرد: داوطلبان در تبلیغات خود كلی گویی نكرده و برنامه های خود را ارایه دهند و از دادن قول هایی كه خارج از حیطه و وظیفه یك نماینده است، خودداری كنند.

وی خاطرنشان كرد: داوطلبان نباید چراغ سبزی برای دشمنان باشند تا آنها هم از آنان به عنوان ابزار و مخالف نظام استفاده كنند.

خطیب جمعه هشترود با اشاره به انجام موفقیت آمیز رزمایش ولایت، آنرا موجب اقتدار ایران و ایرانی خواند گفت: دشمنان با دیدن چنین رزمایش های بزرگ فرزندان ایرانی، رعب و وحشت می كنند و دوستان نظام نیز خرسند می شوند.

رشادی، همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع زنان، افزود: دین اسلام اهمیت ویژه ای به این قشر داده و زن در خانواده نقش محوری داشته و بسیار مقدس است.

وی خطاب به مردم گفت: حرمت زنان خود را نگه دارید و حقوق آنها را ضایع نكنید و باید قدر زنان مومن خود را بدانید.

وی اضافه كرد: پشتیبان حقیقی جنگ زنان در پشت جبهه بودند كه با دلداری به مردان و فرزندانشان آنان را به جبهه ها فرستادند و پس از شهادت آنها، هم پدر و هم مادری مهربان برای فرزندانشان شدند.

وی، آغاز سال نو مسیحی را به مسیحیان دنیا و كشورمان تبریك گفت و از آنها خواست در مراسم خود برای پیروزی ایران و سلامتی رهبر معظم انقلاب دعا كنند.

شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 33 كیلومتری جنوب شرقی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 16 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode