ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 دي 1390     |     کد : 30878

پیام رزمایش ولایت 90 اعلام توانایی ایران در برابر تهدیدهاست

امام جمعه موقت مراغه گفت: پیام رزمایش ولایت 90، نشان دادن و اعلام توانایی ایران در برابر تهدیدها و كارشكنی آمریكا و غرب در برابر كشوربود.

 امام جمعه موقت مراغه گفت: پیام رزمایش ولایت 90، نشان دادن و اعلام توانایی ایران در برابر تهدیدها و كارشكنی آمریكا و غرب در برابر كشوربود.


حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: در صورت تهدید و كارشكنی غرب علیه نظام اسلامی، ایران با بستن تنگه هرمز می تواند رگ اقتصادی آنها را قطع كند.

وی گفت: استفاده از سلاح ها، موشك ها و تسلیحات ساخت داخل در این رزمایش بزرگ دریایی، نشان از توانایی های كشور در عرصه نظامی دارد.

وی اظهاركرد: با توجه به وابستگی اقتصاد آمریكا و غرب به نفت، با بسته شدن تنگه هرمز و قطع صدور نفت، رگ اقتصاد آنها قطع می شود.

وی با اشاره به عملیات تروریستی اخیر در عراق گفت: انفجارهای اخیر در این كشور كه منجر به كشته و مجروح شدن عده زیادی از مردم شده، پس از خروج نظامیان آمریكایی از این كشور، روی می دهد.

وی ادامه داد: این عملیات تروریستی توسط ایادی و مزدوران آمریكا برای ایجاد ناامنی، تضعیف روحیه مردم و دولت عراق و اجرای كودتا صورت می گیرد.

خطیب جمعه مراغه گفت: این اعمال در راستای تضعیف روحیه مردم و زمینه سازی برای بازگشت نظامیان آمریكایی به این كشور توسط این مزدوران انجام می شود.

محمدی راد، با اشاره به سالروز 19 دی ماه سال 56 افزود: در این روز بدنبال درج مقاله اهانت آمیز به امام راحل و در نتیجه تعطیلی بازار و تحصن مردم و حوزه های علمیه علیه این اقدام اهانت بار، مزدوران رژیم پهلوی به مردم و طلاب حمله كرده و عده ای را شهید، مجروح و دستگیر كردند.

وی گفت: این واقعه سرآغاز قیام 29 بهمن همان سال در تبریز در اربعین شهدای 19 دی ماه شد و از روزهای مهم در انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

امام جمعه موقت مراغه همچنین با اشاره به خداحافظی امام جمعه مراغه از مردم در نماز جمعه هفته گذشته و حضور در شهرستان زنجان، اضافه كرد: در پی این اظهارات، عده زیادی از مردم، بازاریان ، طلاب و مردم مراغه از عدم حضور ایشان در این شهرستان ابراز تاسف كردند.

وی خاطرنشان كرد: در 14 سال حضور حجت الاسلام پورمحمدی در امامت جمعه مراغه، چهار حوزه علمیه ایجاد و 700 طلبه در این حوزه ها جذب كرده و گام مهمی در فرهنگ سازی برداشته است.

وی گفت: با حضور فردی شایسته برای امامت جمعه این شهرستان امید است خلا وی در مراغه پر شود.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 كیلومتری جنوب تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 16 دي 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode